Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراسم بهترين‌هاي فوتبال جهان در لندن برگزار و بهترين‌هاي فوتبال جهان در سال جاري ميلادي مشخص مي‌شوند.
ايسنا -- مراسم بهترين‌هاي فوتبال جهان در لندن برگزار شد و بهترين‌هاي فوتبال جهان در بخش هاي مختلف معرفي شدند. فيفا مراسم بهترين هاي فوتبال جهان (The best) را در لندن با حضور چهره هاي مطرح فوتبالي جهان برگزار کرد و بهترين هاي فوتبال جهان در بخش هاي مختلف در سال جاري ميلادي معرفي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کريستيانو رونالدو که با رئال مادريد قهرمان ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا شد، ليونل مسي که بار ديگر در لباس بارسلونا خوش درخشيد و نيمار ستاره جديد تيم پاري سن ژرمن، سه مدعي کسب عنوان بهترين بازيکن سال به شمار رفتند. آنها از بين فهرست 23 نفر اوليه اعلام شده از سوي فيفا به مرحله نهايي راه يافته‌اند.
در مراسم سال گذشته که اولين دوره سبک جديد بهترين بازيکن جهان از نظر فيفا بود، کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و آنتوان گريزمان در رتبه هاي اول تا سوم قرار گرفتند.
** جوايز برنامه
بهترين فوتباليست مرد سال 2017
نامزدها: کريستيانو رونالدو (پرتغال- رئال مادريد) - نيمار (برزيل- پاري سن ژرمن) و ليونل مسي (آرژانتين - بارسلونا)
بهترين فوتباليست زن سال 2017
نامزدها: دينا کاستلانوس (ونزوئلا-سانتاکلاريتا)، کارلي لويد (آمريکا-منچسترسيتي)، ليکه مارتنس(هلند-بارسلونا)
بهترين دروازه بان مرد سال 2017
جان لوئيجي بوفون (ايتاليا- يوونتوس)، کيلور ناواس (کاستاريکا - رئال مادريد) و مانوئل نوير (آلمان- بايرن مونيخ)
بهترين مربي مرد سال 2017
نامزدها: زين الدين زيدان (رئال مادريد)، ماسيميليانو آلگري (يوونتوس) و آنتونيو کونته (چلسي)
بهترين مربي فوتبال زنان 2017
نامزد ها: نيلز نيلسن (دانمارک)، ژرارد پرشر (ليون فرانسه) و سارينا ويگمان (هلند)
جايزه بهترين گل سال (پوشکاش)
نامزدها: دينا کاستلانوس (ونزوئلا-سانتاکلاريتا)، اوليويه ژيرو(فرانسه - آرسنال) و اسکارين ماسولوکه (آفريقاي جنوبي- باروکا)
جايزه بازي جوانمردانه سال
فرانسيس کونه برنده جايزه بازي جوانمردانه فيفا شد. سال گذشته اين عنوان به تيم اتلتيکوناسيونال کلمبيا رسيد.
بهترين هواداران سال
نامزدها: هواداران بوروسيا دورتموند- هواداران کپنهاگن و هواداران سلتيک گلاسکو
تيم منتخب سال فيفا 2017
تيمي منتخب از سراسر جهان. براي اين تيم 11 نفره، تقريبا 25 هزار بازيکن فوتبال در 70 کشور جهان منظور شده اند و در راي گيري شرکت کردند.
***
19:30
در حالي که در سال‌هاي پيش اين مراسم در زوريخ مقر فيفا برگزار مي‌شد، امسال لندن به عنوان ميزبان مراسم بهترين‌هاي فيفا انتخاب شده است. امسال همه نگاه‌ها به جايزه بهترين بازيکن سال خواهد بود و بايد ديد نيمار مي‌تواند به سلطه مسي و رونالدو در اين عرصه پايان دهد يا خير.
19:40
از جمله مهمانان حاضر در اين مراسم مارسل دسايي، ديگو مارادونا، رونالدو نازاريو، کارلو آنچلوتي، کلوديو رانيري، پيتر اشمايکل، رود گوليت، ديگو فورلان، سامي جابر و هيده توشي ناکاتا هستند که در محل برگزاري مراسم يعني سالن پالاديوم لندن حاضر هستند.
20:00
يوسين بولت سريع ترين مرد جهان معتقد است کريستيانو رونالدو بايد به عنوان بهترين بازيکن سال فيفا انتخاب شود و او در اين سال توانسته است در بالاترين سطح خود را اثبات کند.
20:30
امسال براي اولين بار جايزه بهترين دروازه بان سال هم در برنامه مراسم گنجانده شده است. قرار است 11 دروازه بان مشهور ساليان گذشته با راي خود بهترين دروازه بان سال را انتخاب کنند.
20:45
اندي ماري يکي از شاخص ترين تنيسورهاي جهان نيز معتقد است جايزه بهترين بازيکن سال بايد به سبب موفقيت هاي باشگاهي که کريستيانو رونالدو داشته، به اين بازيکن برسد.
21:00
کارلي لويد ستاره تيم ملي زنان آمريکا عنوان کرد طرفدار ليونل مسي است و اميدوار است اين بازيکن به عنوان برترين بازيکن سال دست يابد.
21:15
پيتر اشمايکل دروازه بان بزرگ دانمارکي درباره نظر خود درباره بهترين دروازه بان جهان گفت: من نمي توانم جواب اين سوال را بدهم چون خودم مي دانم چه کسي برنده مي شود. وقتي اسامي را ديدم چالش خيلي سختي برايم بود چون رقابت نزديکي بين اين دروازه بانان وجود داشت. تنها مشکل ليست آن بود که نام پسرم در آن قرار نداشت.
21:25
لوکا مودريچ يکي از حاضرين در اين مراسم با حمايت از کريستيانو رونافدو گفت: ما همه از رونالدو حمايت مي کنيم و خوشحاليم که او توانسته است سال خوبي را در رئال داشته باشد. ما واقعا در اين فصلي که گذشت عملکرد خوبي داشتيم و نمي توانيم انتظار بيشتري داشته باشيم. اميدوارم در سال جديد هم بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.
21:33
کريستيانو رونالدو، نيمار، هري کين، و ليونل مسي از افرادي هستند که روي فرش قرمز مشغول امضا دادن به هوادارانشان هستند.
21:47
آنتونيو کونته اعتراف کرد شانسي براي برنده شدن جايزه بهترين مربي سال ندارد و زيدان بايد به اين عنوان دست يابد.
22:00
مراسم برترين هاي سال فيفا آغاز شد.
22:07
اوليويه ژيرو به عنوان برنده جايزه پوشکاش (زننده زيباترين گل سال) معرفي شد.
22:19
زين الدين زيدان به عنوان بهترين مربي سال انتخاب و جايزه خود را از کلوديو رانيري برنده دوره قبل دريافت کرد.
22:25
جان لوئيجي بوفون برنده جايزه بهترين دروازه بان سال فيفا شد.
22:36
سلتيک برنده جايزه بهترين هوادار سال شد. در ادامه فيفا از پله در روز تولدش تقدير کرد و کليپي از او پخش شد.
22:42
سارينا ويگمان برنده جايزه بهترين سرمربي زن سال انتخاب شد.
22:45
جايزه بازي جوانمردانه سال فيفا به فرانسيس کونه رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس