Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@15:35:10 GMT

لااقل از وريا غفوري دوتا سؤال مي‌پرسيدند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۴۴۳۷

لااقل از وريا غفوري دوتا سؤال مي‌پرسيدند

خبرگزاري آريا - واکنش نصرا... عبداللهي به انتشار خبر محروميت وريا غفوري از همراهي تيم استقلال جالب بود.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، واکنش نصرا... عبداللهي به انتشار خبر محروميت وريا غفوري از همراهي تيم استقلال جالب بود.
او که با ما حرف مي‌زد مطالبي را از پشت پرده اين اتفاق عنوان کرد که قابل انتشار نيست اما يکي، دو مورد مهم را به زبان آورد که در ادامه از نظر مي‌گذرانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* چه کسي به شما خبر داد وريا غفوري ممنوع از همراهي تيم استقلال شده است؟
شماها...! از خبرنگارها شنيديم! واقعاً اين درست است باشگاهي که اينترنت دارد، فاکس دارد و اتفاقاً تلفن هم دارد از طريق شما خبرنگارها بفهمد بازيکنش را محروم کرده‌اند؟!
* چرا اين اتفاق به اين شکل رخ داد؟
اين را بايد از مسئولان کميته اخلاق بپرسيد که آيا اين سبک کار اخلاقي است يا غيراخلاقي؟
* يعني هيچ نامه يا تماسي از فدراسيون و کميته اخلاقش نداشتيد؟
هيچ ابلاغيه‌اي به دست ما نرسيد و ما هم تصور کرديم اين اقدامات شيطنت است براي به حاشيه بردن تيم ما.
* چطور به اين نتيجه رسيديد؟
يکسري مشکلات در اين‌طرف و آن‌طرف و براي رقباي ما بوجود آمده و طبيعي است که عده‌اي طاقت نداشته باشند آرامش باشگاه استقلال را ببينند.
* الان وضعيت تيم شما آرام است؟
به هر حال با آن همه اتفاقاتي که در روزهاي آخر کار منصوريان و تيم فني‌‌اش داشتيم الان دو، سه هفته‌اي است که تيم در آرامش کارش را مي‌کند، هوادار پشت تيم آمده و نتيجه خوبي هم که در بازي آخرمان گرفتيم! اينکه يک‌مرتبه با اين خبر مي‌آيند و ذهن بازيکن ما را قبل شهرآورد به هم مي‌ريزند عين رفتار شيطنت‌آميز است.
* مگر ثابت شده کسي قليان کشيده است؟
اصلاً، ما و خود وريا که گفته بوديم عکس منتشر شده فتوشاپ بوده ولي از آن گذشته اصلاً اين بچه را صدا نزدند تا دوتا سؤال از خودش بپرسند. نه آزمايش خوني گرفتند نه مدرک رو کردند که با فلان دليل او را محروم مي‌کنند... اينکه به رسانه‌ها خبر مي‌دهند وريا محروم است که نشد کار...
*... الان باشگاه استقلال چه اقدامي مي‌کند؟
... چه اقدامي کنيم؟ ما که ابلاغيه‌اي براي محروميت يا منع بازي بازيکن‌مان نداريم که اقدام کنيم. اين خودش يک کار غيراخلاقي است و اگر واقعاً کميته اخلاق اين خبر را داده باشد خيلي بد مي‌شود که کميته‌اي با عنوان اخلاق، بدون اطلاع به بازيکن روشي غيراخلاقي را به کار برده و با آبروي يک مسلمان بازي کنند چون هنوز چيزي ثابت نشده است.
* تمرکز تيم‌‌تان به هم ريخت؟
قطعاً به هم نريخته است ولي قطعاً بي‌تأثير هم نبوده است. به هر حال ديروز در تمرين همه در اين باره حرف مي‌زدند و همين مي‌تواند حتي براي 5 دقيقه تمرکز تيمي ما را از روي تيم برداشته باشد. اين رفتارها از فدراسيون فوتبال و کميته اخلاق آن بعيد بود! اميدوار هستيم آقاي تاج به اين قبيل رفتارها ورود کنند.
* يکي از اعضاي کميته اخلاق اعلام کرده به همه باشگاه‌ها درباره قليان و سيگار کشيدن بازيکنان و مربيان بخشنامه زده شده که در صورت مشاهده محروم مي‌شوند. چنين بخشنامه‌اي به دست شما رسيده است؟
هرگز چنين بخشنامه‌اي را نديده‌ايم و به باشگاه ابلاغ نشده است.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز