Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنده جایزه پوشکاش 2017  از حس خود پس از دریافت جایزه پوشکاش می گوید. کسب چنین افتخاری در مقابل بزرگان فوتبال، برای مهاجم فرانسوی توپچی ها غیرقابل باور است.

طرفداری- گل عقربی اولیویه ژیرو به عنوان بهترین گل سال 2017، انتخاب شد و این بازیکن فرانسوی جایزه معتبر پوشکاش را تصاحب کرد. مهاجم توپچی ها، این جایزه را یکی از مهم ترین دستاوردهای دوران حرفه ای خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Sky Sports، ژیرو پس از دریافت جایزه پوشکاش، گفت:

باعث افتخار من است؛ خوشحالی ام از دریافت این جایزه در مقابل بزرگان و اسطوره های فوتبال، قابل وصف نیست. اکنون می خواهم از کسانی که به من رای دادند، تشکر کنم. شایسته است که به زنندگان هر 10 گلی که برای این جایزه، نامزد شده بودند، تبریک بگویم.

بدون شک و تردید، باید بیش از همه از هم تیمی هایم تشکر کنم؛ بدون آن ها احتمالا به ثمر رساندن این گل، ممکن نبود. همچنین لازم می دانم که از خانواده ام نیز تقدیر کنم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!

روماریو در 58 سالگی باز هم پا به توپ می‌شود.

طرفداری | روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

با اعلام روماریو در شبکه‌های اجتماعی، او نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان باشگاه آمریکا RJ در لیگ دسته دو ریو دو ژانیرو ثبت کرده، باشگاهی که ریاست آن را بر عهده دارد. این اسطوره 58 ساله در بازی‌های آینده آمریکا RJ برای این تیم به میدان خواهد رفت. گفتنی است پسر او، رومارینیو نیز برای تیم آمریکا RJ بازی می‌کند و روماریو فرصت هم بازی شدن با فرزند خود را دارد. روماریو در X (توییتر سابق) نوشت:

حال آماده هستم تا به آمریکا RJ محبوبم در چندین بازی کمک کرده و همچنین، رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم. ورزشکاران و بازیکنان فوتبال اندکی این فرصت را داشته‌اند که در کنار پسر خود بازی کنند و من در 58 سالگی، هنوز در فرمی فوق العاده قرار دارم. امیدوارم او گاهی به من پاس دهد و با من بازی کند، تا بتوانم بهترین گلزن بمانم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند