Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلیل مختار افزود: با استعانت از خداوند متعال و در راستای پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال جاری بنام  اقتصاد مقاومتی و تولید، اشتغال و با  پیگیری مجدانه نمایندگان ابادان الحمدلله  امروز یکشنبه مورخ 96/7/30 سامانه ثبت نام فاز دوم پالایشگاه جهت نام نویسی و جذب نیروهای متعهد  و متخصص  راه اندازی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختار ادامه داد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور به آدرس اینترنتی زیر، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

http://www.phase2.ir

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه حرکت‌های امدادی در پارک‌ها و سواحل مازندران راه‌اندازی شد

ایسنا/مازندران مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران از برگزاری کارناوال شادی در چهار شهرستان خبر داد و گفت: در نوروز سامانه حرکت‌های امدادی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و ساحل را خواهیم داشت. همچنین اسکان اضطراری و تیم‌های تجسس سریع نیز بخشی از برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ خواهد بود.

غلامعلی فخاری در نشست خبری امروز (۲۷ اسفند ماه) با بیان اینکه در حوزه عملیاتی امداد و جوانان ۱۲۸ واحد متنوع خدمات با ۶۶۴ نفر در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: در ۲۶ پایگاه امداد و نجات و شش پست امدادی موقت و ۲۵ مرکز پاسخگویی اضطراری در شهرستان‌ها به استقبال نوروز می‌رویم.

وی درباره فعالیت‌های جمعیت هلال‌ احمر در حوزه آموزش، اظهار کرد: در این حوزه، ایستگاه اطلاع‌رسانی و آموزش با ۹۰ مربی راه‌اندازی شده‌ است.

فخاری با اشاره به طرح‌های بهرفت، توزیع اقلام خدماتی و مانند آن، ادامه داد: سال گذشته در قیاس با سایر استان‌ها ۲۹ درصد افزایش خدمات نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتیم و این تعداد امسال نیز با افزایش تعداد واحد و افراد خدمات‌دهنده همراه خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران با بیان اینکه نخستین استانی هستیم که ۱۷ پست امدادی دارد، گفت: در حوزه‌های جوانان، داوطلبان، پویش ملی هلال‌ احمر و مانند آن، برنامه‌های متنوع بسیاری در دست اجراست که از آن جمله می‌توان به دوره بازآموزی بیش از ۸۰۰ نفر نجات‌گر اشاره کرد.

فخاری اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۱۰۴ عملیات امداد و نجات داشتیم و رتبه نخست کشوری را به‌دست آوردیم.

فخاری با بیان اینکه مازندران به‌دلیل شرایط جغرافیایی و تعدد استان‌های هم‌جوار، یکی از استان‌های حادثه‌خیز است، گفت: بیشترین حوادث مربوط حوادث ترافیکی است.

وی با اشاره به برگزاری طرح «همای رحمت» در مناطق کم‌برخوردار و توزیع بسته‌های معیشتی، اعلام کرد: ارزش ریالی این خدمات ۱۲ میلیارد ریال است. ۸۷ پروژه داوطلبی با مشارکت ۱۸۴ نفر با ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

فخاری از سهم شاخص حوزه جوانان جمعیت هلال‌ احمر استان در کمک‌رسانی به غزه، سیل سیستان و زلزله افغانستان مازندران یاد کرد و گفت: امسال افزایش تعداد پایگاه‌های خیرساز قابل‌ توجه بود.

وی افزود: بیش از ۹۰۰۰ مترمربع زمین اهدایی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال داشتیم که برخی از این زمین‌ها احصا شدند.

فخاری خاطرنشان کرد: مازندران با ۳۸۹ خانه هلال، رتبه دوم کشوری را در برخورداری از این خانه‌ها دارد. با توجه به اینکه راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های هلال در راستای سیاست مردمی‌سازی بوده است،  درصدد هستیم تا پایان سال تعداد این خانه‌ها را به ۴۰۰ واحد افزایش دهیم.

وی از پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان خبر داد و افزود: بودجه پروژه‌های جمعیت هلال‌ احمر استان از محل سفر رئیس جمهوری، نفت و مانند آن تامین می‌شود.

فخاری از راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر در فضای اعیانی با ۲۴ بخش خبر داد و افزود: در راستای توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی، کلنگ انبار امدادی جمعیت هلال‌ احمر استان از محل ماده ۲۳ زده و اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده شد.

وی با تکذیب دریافت زیرمیزی در داروخانه‌های هلال‌ احمر استان، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه آماده گرفتن شکایت‌ها و برخورد با متخلفان هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش سامانه ۱۰ میلی متری باران تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه در آبادان
  • فعالیت سامانه بارشی در اروند آغاز شد
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در آبادان و خرمشهر
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در آبادان
  • راه‌اندازی سامانۀ همراه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • راه اندازی سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در قزوین
  • رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر
  • فعالیت ۵۰۰ سامانه نظارتی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • نصب و راه اندازی دکل مخابراتی جدید در آبادان
  • سامانه حرکت‌های امدادی در پارک‌ها و سواحل مازندران راه‌اندازی شد