Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@12:51:45 GMT

درس شهيد حججي در کتب درسي گنجانده شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۵۸۱۵

درس شهيد حججي در کتب درسي گنجانده شود

خبرگزاري آريا - عضو ناظر مجلس در شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: رئيس‌جمهور دستور بازنگري درباره حذف واقعه 13 آبان از کتب درسي را بدهد. عباس گودرزي عضو ناظر مجلس در شوراي عالي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم، با اشاره به حذف مطالب و تصاوير واقعه طبس و 13 آبان از کتب درسي، گفت: حذف چنين مباحثي به معناي غفلت از دشمن است؛ هر ملت و نظام سياسي که از دشمن غفلت کند سيلي سختي خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تصريح کرد: دانش‌آموزان و مردم بايد در جريان جنايت‌هاي آمريکا و نظام سلطه در دوره‌هاي مختلف در کشورمان قرار بگيرند.
گودرزي ادامه داد: بنده به عنوان عضو ناظر مجلس در شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از رئيس‌جمهور به عنوان رئيس و رئيس بنياد شهيد به عنوان دبير اين شورا انتظار دارم با تجديد نظر در اين تصميم نه تنها اين مطالب به کتب درسي بازگردد، بلکه شهيد حججي‌ها نيز در کتب درسي به دانش‌آموزان معرفي شود.
وي با اشاره به حذف برخي از مطالب به بهانه ترويج خشونت و يا به دليل خارج بودن از حوزه درک دانش‌آموزان، گفت: اگر دانش‌‌آموزان از همان مراحل ابتدايي با مفاهيم و اصول انقلاب آشنا نشوند با توجه به عصر ارتباطات و بمباران اطلاعات قطعاً در سنين بالا‌تر آشنا کردن آنها با اين اصول و ارزش‌ها دشوار خواهد بود.
گودرزي ادامه داد: اگر دانش‌آموزان را با اين الگو‌ها آشنا نکنيم، قطعا اشخاصي را الگوي خود قرار مي‌دهند که هيچ سنخيتي با فرهنگ و باور‌هاي ما نخواهند داشت.
انتهاي‌ پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است