Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی در جلوگیری، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایرنا محمد حسینی دوشنبه شب در جلسه هم اندیشی هیات اندیشه ورز فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: اگر هر فردی در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد نسبت به آسیب های اجتماعی حساس شود، می توان به جلوگیری و کاهش آسیب ها امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تحقق هدف یاده شده نیازمند همکاری و هم افزایی طیف وسیعی از نیروهای اجتماعی، نخبگان ملی و استانی و افراد متخصص در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: در این جلسه باید نخبگان ملی و استانی ایده های خود را مطرح و برای تحقق آن تلاش کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: اعضای هیات های اندیشه ورز می توانند با مذاکره و گفتگو پیرامون مباحث حوزه اجتماعی روندهای موجود را نقد و برای بهبود شرایط اجتماعی در سطح ملی و محلی ارایه طریق کنند.
وی عنوان کرد: با تعیین و انتخاب رئیس هیئت اندیشه ورز و تشکیل سازمان های مردم نهاد در ارتباط با مسائل مربوطه، زمینه های لازم برای تداوم کار و رسیدن به اهداف مدنظر فراهم می شود.
حسینی گفت: بسیاری از برنامه ها که شروع بسیار خوبی دارد در مقام عمل در بدنه متورم ساختار اداری کشور حذف می شود.
وی یادآور شد: برنامه ها و دستورالعمل هایی در حوزه جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته که باید بیشتر مورد توجه واقع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کمبود اعتبارات سبب شده فعالیت های فکری و علمی به درستی انجام نشود اما اگر مجموعه ها کارآمدی و تاثیرگذاری خود را اثبات کنند قطعا در مقام عمل هم به موفقیت خواهیم رسید.
وی افزود: اگر قرار است به نسلی کمک کنیم که قرار است در جامعه زندگی کند و آسیب های اجتماعی افزایش نیابد باید تمامی مباحث مربوط به نسل جوان از دهل و سرنا تا تفسیر قرآن مورد توجه واقع شود.
وی با تاکید بر تشکیل کمیته تخصصی و انجام مباحث در هیات اندیشه ورز استان گفت: اعضای این هیات بایستی با بحث و تبادل نظر در ارتباط با موضوعات مختلف به نتیجه مطلوب برسند.
حسینی با بیان اینکه تاب آوری و آستانه تحمل جوانان فوق العاده پایین است بیان کرد: این در حالیست که خیلی عامیانه و محدود نسبت به مسایل مربوط به آنها به ویژه آسیب های اجتماعی برخورد و فکر می کنیم در صورتیکه دامنه آسیب های اجتماعی بسیار گسترده است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است