Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از انهدام باند مسلح مواد مخدر و دستگیری پنج نفر از قاچاقچیان و همچنین کشف بیش از چهارصد کیلوگرم مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری با استان سیستان و بلوچستان و در راستای مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشارمنش افزود: طی این عملیات ماموران انتظامی شهرستان قلعه گنج، با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند مسلح از حاملان مواد مخدر را که از مناطق صعب العبور دهستان مارز به صورت مسلحانه و با استفاده از 9 دستگاه موتورسیکلت اقدام به جابه جایی مواد مخدر به استان هرمزگان و شهرستان میناب می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این عملیات پنج متهم دستگیر و 9 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر 357 کیلوگرم تریاک و 52 کیلوگرم هروئین وکشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی شهرستان قلعه گنج با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط شهرستان پهناور اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از شهرستان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد دستگاه قضائی قلعه گنج با آنان قاطع است.



انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشمر به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرماندار انتظامی کاشمر افزود: مأموران انتظامی پس از بازرسی دقیق خودرو موردنظر موفق شدند ۲ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازشده بود را کشف کنند.

وی گفت: در یک عملیات مشابه دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر نیز دو کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

مشهدی بیان کرد: دو دستگاه خودرو موردنظر توقیف و دو متهم نیز در این زمینه با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6083331

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر