Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:37:35 GMT

قلیان کشیدن محسن مسلمان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۶۴۵۴

قلیان کشیدن محسن مسلمان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از قلیان کشیدن محسن مسلمان ستاره باشگاه پرسپولیس را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ قلیان کشیدن ستاره پرسپولیس + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، یکی از بازیکنان آماده استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست و همچنین دیدارهای اخیر این تیم، صالح هردانی بوده است. بازیکن ریز نقشی که ابتدا در نقش جانشین ایمان سلیمی و محمد حسین مرادمند مصدوم به عنوان یک مدافع فول بک انجام وظیفه می‌کرد.

او در بازی‌های قبلی تیمش نیز و پس از مصدومیت کوین یامگا، جای این ستاره فرانسوی را نیز پر کرد تا درخشش‌های او سبب شود که این بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

اما اتفاقی که در دربی پایتخت رخ داد سبب شد تا صالح حردانی در کانون توجهات قرار بگیرد. ویدیویی از این بازیکن منتشر شد که در زمان پرتاب بطری‌های آب از سوی هواداران استقلال به سمت مهدی ترابی، حرکاتی را با دست انجام می‌دهد.

در توضیحات این ویدیو عنوان شده بود که حردانی از هواداران استقلال درخواست کرده است تا بطری‌های آب را به سمت بازیکن سرخپوش پرتاب کنند که همین موضوع نیز سبب شد تا باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کند.

البته که در سمت مقابل نیز آبی ها اعتقاد دارند که منظور حردانی پرتاب بطری نبوده بلکه او در تلاش بوده تا هواداران را به آرامش دعوت کند. موضوعی که پس از دیدار استقلال و هوادار به سوژه سوال خبرنگاران تبدیل شد و حردانی نیز به پاسخی کوتاه در خصوص این سوال بسنده کرد.

حردانی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس گفت:  من در دربی هیچ کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها بخواهند از من شکایت کنند.

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره فراموش نشدنی پرسپولیس و تیم ملی + عکس
  • عکس| کنایه سنگین ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی
  • (عکس) کنایه سنگین ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی
  • کنایه ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی است؟
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • برخورد با واحدهای مختلف عرضه کننده قلیان در ماه مبارک رمضان
  • همه چیز در مورد کشیدن دندان عقل
  • ناو هواپیمابر اتمی/ گام بلند چین برای به زیر کشیدن آمریکا