Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@09:23:12 GMT

مشاهده آثار خودزنی روی بدن دختر فوت شده

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۶۷۵۹

مشاهده آثار خودزنی روی بدن دختر فوت شده

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ستار خسروی گفت: علت خودکشی دو دانش آموز اصفهانی چالش‌های اینترنتی بود.

 


وی افزود: دختر کشته شده حادثه سقوط از روی یکی از پل‌های بزرگراهی در اصفهان به شدت درگیر چالش‌های اینترنتی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: گفت و گو‌های شب قبل از سقوط با دوستان از طریق تلفن همراه و دست نوشته‌های بدست آمده نشان از اراده و مصمم بودن این دو نفر برای خود کشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خسروی گفت: روی تلفن همراه دانش آموز فوت شده تصاویر ترسناک دیده شده است.

وی گفت: وی پیش از پرتاب کردن خود با دوستش از روی پل یک ویدئو از خود ضبط می‌کنند.

میزان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی بر پیوند بین آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت:تربیت زیربنای هر فعالیتی در آموزش و پرورش است. اگر دانش‌آموزان مسیر خود را پیدا کنند و مشکلات انگیزشی ر ا حل کند، بقیه امور حل خواهد شد. ما معتقدیم که معلم فیزیک و علوم و ... هم یک معلم تربیتی هستند. به همین منظور  پیوستی تعریف کرده و گفته‌ایم برای مثال در کتاب فیزیک، در کلاس فیزیک، فلان کتاب ‌به‌عنوان پیوست فرهنگی این کتاب و این کلاس است که دانش‌آموز آن را می‌خواند ‌و در نمره کلاسی او نیز موثر است. تلفیق بین آموزش و پرورش شروع شده و انتظار داریم در سال آینده به خوبی انجام شود.

وی اظهار کرد: ‌معاونت پرورشی و فرهنگی یا به تعبیر درست‌تر، «معاونت تربیتی» ‌یکی از اصلی‌ترین ابعاد تعلیم و تربیت است که اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است که رساندن کار تربیتی به دل مدرسه و ‌جذاب‌سازی فرآیندهای تربیتی مهمترین آن‌هاست.

پورثانی ادامه داد: یک اقدام مهم دیگر طراحی سند تحول معاونت پرورشی است که مقدمات این کار در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است. این کار پس از چندین سال است که انجام می‌شود و امید است باعث تحول در فرایند تربیتی در کل کشور شود.

پورثانی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم ۱۷ میلیون دانش‌آموز اثرگذار، ‌کنشگر و فعال داریم، گفت: ‌نگاه ما به دانش‌آموز، نگاه یک دانش‌آموز اثرگذار است. برای نمونه همگان دیدند که امسال ‌در انتخابات، ‌آموزش و پرورش یک کار فوق‌العاده انجام داد و نه فقط رای‌اولی‌ها، بلکه همه دانش‌آموزان پای کار بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخابات، مسجد، اعتکاف و اربعین و ... هر کدام یک محیط یادگیری است افزود: تمام این محیط‌ها باید توسط وزارت آموزش‌وپرورش به رسمیت شناخته شود چون سند گفته است.

وی از تشکیل ۵۰ هزار گروه جهاد تبیین که هر گروه بین ۵ تا ۷ نفر عضو دارد، خبر داد و گفت:  افق ما برای امسال تشکیل ۱۰۰ هزار گروه است. این گروه‌ها حول حجاب و عفاف و دستاوردهای انقلاب تولید اثر می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه دستور برنامه هفتم است که هر دانش‌آموز هر سال حداقل یکبار باید به اردو برود، گفت: گفتمان تربیت، گفتمان غالب آموزش و پرورش است و به‌دنبال این هستیم که گفتمان تربیت به گفتمان غالب نظام اسلامی تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • سند تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس