Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد علیرضائی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در کرمان اظهار‌ داشت: زائران پاکستانی و هندی از شهرستان فهرج و از استان سیستان و بلوچستان وارد استان کرمان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه با قرارگاه سلمان سپاه سیستان و بلوچستان هماهنگ هستیم گفت: به محض ورود کاروان اتوبوسی زائران پاکستانی و هندی به استان کرمان از آنها پذیرائی و میزبانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ظرفیت راهیان نور استان در اختیار ستاد استقبال از زائران پاکستانی و هندی اربعین در گذر از استان کرمان قرار گرفته است افزود: در شهرستان‌های فهرج و بم دو ایستگاه بزرگ صلواتی راه‌اندازی شده و از زائران عبوری پذیرائی انجام می‌شود.

وی از راه‌اندازی یک موکب بزرگ در شهر ماهان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این موکب در کنار پلیس راه ماهان مستقر شده و امکان استحمام زائران نیز وجود دارد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه طبخ غذا و توزیع آن بین زائران نیز توسط خیرین انجام می‌شود گفت: سپاه در حوزه زیرساختی اقدام به راه‌اندازی این موکب‌ها کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از خروج زائران از شهرستان کرمان نیز دو ایستگاه صلواتی در شهرهای بردسیر و رفسنجان در نظر گرفته شده است افزود: یک موکب نیز در شهر انار و برای خروج زائران از استان کرمان و تحویل آنها به استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/‌

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، در نشست ستاد اربعین استان ضمن تحسین عملیات موفقیت آمیز ایران اسلامی به اراضی اشغالی در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن ابهت پوشالی اسرائیل باید برای همگان تبیین شود، این سیلی اوضاع منطقه و جهان را تغییر داد.

وی با بیان اینکه تا اربعین حسینی باید جلسات منظم برای آماده سازی زیرساخت‌های اعزام مردم شریف مازندران به این سفر معنوی برگزار شود، افزود: اربعین به فرموده مقام معظم رهبری «یک جریان اجتماعی است.»

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اربعین به فرهنگ عمومی در سطح جامعه بدل شده، گفت: مردم خودجوش برای حضور در اربعین اقدام می‌کنند که مسئولین باید تسهیل گر سفر دلدادگان به عتبات و عالیات باشند.

وی بیان کرد: اربعین جریانی مردمی است که علی رغم تمامی مشکلات و سختی‌های مسیر، دلدادگان حسینی طی مسیر می‌کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مردمی بودن و جریان سازی مهمترین شاخصه اربعین حسینی است، اذعان کرد: مردم از اقشار مختلف برای حفظ و استمرار حرکت اربعین پای کارهستند.

وی با بیان اینکه اربعین یک فرصت استثنایی برای تبلیغ تشیع محسوب می‌شود، افزود: شیعیان در اربعین در مقام اتحاد و یکپارچگی به حضرت سیدالشهدا (ع) عرض ارادت دارند که باید از این فرصت برای تبلیغ دین اسلام بهره گرفته شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، به پیام اجتماع میلیونی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: اربعین نخ تسبیح شده و مهره‌های تشیع را در یک جا جمع کرد.

عزیززاده گرجی بااشاره به سیره عملی امام سجاد (ع) برای کسب توفیق خدمت به زوار، گفت: زائر در آموزه‌های دینی یک جایگاه ویژه دارد باید خدمت به زوار را یک کار دلی و غیر اداری بدانیم و سختی‌های تسهیل روند اعزام زائران اربعین به عتبات و عالیات را متحمل شویم.

وی با تاکید بر اهمیت جلسات ستاد اربعین، خاطرنشان کرد: مدیران باید با انگیزه معنوی برای حضور در این نشست بسیج شوند.

عزیززاده گرجی باتاکید براینکه کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی است، گفت: موانع و مشکلات پیش روی اعزام زائرین اربعین باید به موقع مرتفع شود.

وی خطاب به کمیته‌های ستاد اربعین استان خواستار ارائه به موقع گزارش عملکرد کمیته‌ها به دبیرخانه این ستاد باهدف تقویت زیرساخت‌های این سفر معنوی شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه موکب داران پای کار سفر اربعین هستند، گفت: ستاد اربعین و کمیته‌های این ستاد باید درکنار مردم و موکب داران، زمینه اجرای درست این سفر معنوی را فراهم کنند.

وی، افزود: جلسات ستاد اربعین نیز باید بطور منظم برگزار شود.

عزیززاده گرجی برلزوم شناسایی نیاز‌ها و ظرفیت‌های کمیته‌های ستاد اربعین استان تاکید کرد و ادامه داد: همچنین باید راهکار‌های ایجاد ظرفیت‌های مورد نیاز برای تسهیل سفر معنوی اربعین ارائه شود.

وی برلزوم تدوین تقویم زمانبندی برگزاری جلسات کمیته‌های ستاد اربعین استان تاکید کرد و گفت: کمیته‌های این ستاد باید در شهرستان‌ها نیز جلساتی با حضور فرمانداران برگزار نمایند.

عزیززاده گرجی بابیان اینکه ارائه گزارش کمیته‌ها باید عملیاتی باشد، افزود: مصوبات این ستاد لازم الاجراست.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود