Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - فرماندار فاریاب با اشاره به وقوع 16 زمین لرزه طی روز گذشته تاکنون در این شهرستان گفت: زمین لرزه های روز گذشته (دوشنبه) به هفت مدرسه این شهرستان خسارت جزئی وارد کرد.

علی نیک نفس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار مدرسه در بخش هور و سه مدرسه در بخش مرکزی شهرستان فاریاب دچار خسارت جزئی از جمله ترک خوردگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مدارس آسیب دیده بخش هور شهرستان فاریاب شامل مدرسه شهید علی تاجیک در روستای هزار بته، شهید اشرفی اصفهانی در روستای پاریک، حافظ در روستای ساردوئیه و شهید میرزاده در روستای گیودخت است.
وی ادامه داد: مدارس شهید حبیب الله نظری در روستای مقرب، شهید بهشتی در روستای پاگدار و شهید رجایی در روستای ریحان آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان واقع است که دچار خسارت شد.
فرماندار فاریاب ادامه داد: فعالیت های آموزشی این مدارس با توجه به فرسوده بودن فضای آموزشی در خارج از کلاس برگزار می شود.
وی با بیان اینکه روز گذشته 16 مورد زلزله در شهرستان فاریاب رخ داد افزود: با توجه به هم مرز بودن این شهرستان با منطقه زیارت علی استان هرمزگان، تمام زمین لرزه هایی که در این شهرستان رخ می داد در فاریاب کاملا احساس می شود.
نیکنفس خاطرنشان کرد: نخستین زمین لرزه روز گذشته فاریاب ساعت سه و 54 دقیقه و 14 ثانیه با بزرگی 5.5 ریشتر در عمق 29 کیلومتری این شهرستان رخ داد.
وی ادامه داد: آخرین زمین لرزه نیز ساعت 23 و 30 دقیقه و 46 ثانیه به بزرگی 3.5 ریشتر در فاصله 19کیلومتری شهرستان فاریاب و 47 کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داد.
وی اظهار کرد: بزرگترین زمین لرزه روز گذشته (دوشنبه) شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان 5.5 ریشتر و کمترین 2 ریشتر گزارش شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/ 3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان