Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:33:49 GMT

محمد امینی فر شهردار شهر جدید گلبهار شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۸۳۹۶

محمد امینی فر شهردار شهر جدید گلبهار شد

«محمد امینی فر»، شهردار سابق سرخس، سکان هدایت شهرداری شهر جدید گلبهار را در دست گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جانعلی زاده قزوینی در گفتگو با ندای چناران از تغییر شهردار شهر جدید گلبهار خبر داد.

 

رییس شورای اسلامی شهر گلبهار در این خصوص اظهار داشت: نمایندگان مردم گلبهار در شورای شهر، پس از بررسی دقیق و علمی 44 رزومه دریافتی کاندیداتوری شهرداری، با توجه به شرایط این شهر، با اکثریت آراء محمد امینی فر را به‌عنوان شهردار انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شاخص‌های انتخاب شهردار از دید اعضای شورا، علاوه بر متدین، انقلابی و سالم بودن در کار، داشتن سابقه شهرداری یا داشتن مسئولیت در شهرداری، بومی بودن و یا ساکن شدن با خانواده در این شهر، دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط، خلاقیت و نوآوری در انجام کار، توانایی جذب سرمایه‌گذار با بررسی سوابق، روابط عمومی خوب و تعامل با مردم و مسئولین، مدیریت بحران، داشتن انگیزه و توان لازم برای خدمت بیشتر و بهتر، شورا باور بودن و توانایی مدیریت هزینه و درآمد، بود که تمام اعضای شورا بر این ۱۰ شاخص اتفاق‌نظر داشتند.

 

جانعلی زاده قزوینی خاطرنشان کرد: امینی فر دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری است و پیش‌ازاین شهردار سرخس بوده و دو دوره شهردار برتر استان شده و متعهد به سکونت با خانواده در گلبهار شده است.

 

رییس شورای اسلامی شهر گلبهار ادامه داد: امینی فر برای اولین بار در سرخس با تشکیل هیئت عالی سرمایه‌گذاری موفق به معرفی هشت فرصت سرمایه‌گذاری ازجمله بزرگ‌ترین و مجهزترین تیر پارک شرق کشور شده و اولین پارک رایحه درمان کشور را طراحی کرده است و رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی سرخس بوده است و توان تعامل مؤثر با شورای شهر، مردم و ادارات شهرستان را داراست.

 

درجه شهرداری گلبهار یک و درجه شهرداری در سرخس هفت است و امید است با رویکار آمدن شهردار جدید، این آیتم و شاخص‌های خدمات شهری به‌ویژه کیفیت محیط شهری در گلبهار ارتقاء یابد.

 

پیش‌ازاین سید سعید سجادی، به‌عنوان شهردار، مسئولیت اداره شهرداری این شهر جدید را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود