Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خواستار فراهم شدن شرایط به منظور برپایی تجمعات قانونی شهروندان در خیابان مردم شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، زهرا نژاد بهرام در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم در صورت امکان با تجمعات قانونی که در قانون پیش بینی شده مخالفت نکرده واجازه دهند مردم اعتراضات خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجمع برخی از سرمایه گذاران در موسسه مالی کاسپین اظهار کرد: روز گذشته شاهد بودیم که تعدادی ازمعترضین به موسسه مالی کاسپین در میدان ابن سینا واقع درمنطقه 12 تجمع کرده و خواستار احقاق حقوق خود شدند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییر مکان اعتراض مردم طی روزهای اخیر خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد بودیم که شهروندان معترض برای تجمعات قانونی خود از خیابان مردم و یا مجاهدین اسلام استفاده می کردند اما پس از اتفاقات اخیر اجازه این تجمع در این خیابان‌ها به آنها داده نمی شود.

نژاد بهرام تاکید کرد : درخواست ما از نمایندگان مجلس این است که خیابان مردم را از مردم نگیرند و بگذارند که آنها در خیابانی که به نام خودشان است حضور پیدا کنند.

وی با ارائه درخواستی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست ما این است که در صورت امکان شرایط برای تجمعات قانونی در خیابان مردم فراهم شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بهم ریختگی  سیمای شهر ،  رفت و آمد شهروندان را هم  با مشکل  مواجه می‌کند.

موضوعی که شهروند خبرنگار ما به آن اشاره کرده و از مسوولان  درخواست رسیدگی کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما از شهر سلماس ، ماندگاری چند ماهه نخاله های عمرانی در سطح شهر مزاحمت زیادی برای تردد شهروندان بوجود آورده است. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما؛

با سلام، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، ۶ الی۷ ماه پیش خیابان سوره ای ،  تقاطع امام را سنگ فرش کرد طی این عملیات به اندازه یک فرغون،  بتن در کنار خیابان رهاسازي شده در این ۶ ماه چند نفر از افراد کهن سال با این نخاله ها برخورد کردند که باعث شکستن دست و پای آنها شده است  .
 

دیگر خبرها

  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید