Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی از فعالیت ۳۶ گروه جهادی در ایام اربعین خبر داد. صادق مفرد مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص خدمات رسانی گروه جهادی در ایام اربعین گفت: امسال ۳۶ گروه جهادی را از ۱۸ استان برای خادمی ایام اربعین به عراق اعزام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این گروه‌ها شامل هزار و ۱۰۰ دانشجو که عمدتا از گروه‌های جهادی هستند که بخشی از این دانشجویان تجهیز موکب‌ها را برعهده دارند که یکی از موکب‌ها در صحن حضرت زهرا در نجف اشرف با اسکان ۵ هزار زائر و موکب دیگر در فردوس کربلا با ظرفیت ۷ هزار زائر توسط این گروه‌های جهادی تجهیز می‌شوند.
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: فعالیت موکب‌های گروه‌های جهادی از ۱۰ آبان آغاز می‌شود و از این طریق زائران در این موکب‌ها اسکان داده خواهد شد.
مفرد اضافه کرد: حدود ۱۶ مدرسه در نجف و کربلا تجهیز آن توسط گروه‌های جهادی آغاز شده که برای اسکان زائران ۱۰ آبان تحویل کشور عراق می‌شود.
وی هم چنین از ایجاد ۵ پایگاه پزشکی در ایام اربعین در نجف، کربلا، مرز چذابه و دو پایگاه بین راهی خبرداد و گفت: این پایگاه‌ها با حضور ۳۵ پزشک و پرستار هر کدام حداقل ۵ روز به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی گفت: هم چنین ۲۰۰ دانشجو امسال نیز در بخش امانت داری حرم امیرالمومنین مشغول فعالیت هستند.
وی هم چنین از فعالیت موکب راهپویان ولایت در مرز مهران خبر داد و گفت: این موکب نیز در مرز مهران به زائران خدمات رسانی و اسکان خواهد داد هم چنین در شهر سامرا نیز دانشجویان جهادی قم خدمات رسانی خواهند داشت و تعدادی از خواهران جهادی نیز خادمی حرم حضرت علی را برعهده دارند.
وی در پایان گفت: هدف ما این است که برترین‌های گروه‌های جهادی بتوانند خدمات خود را در اربعین به زائران ارایه دهند البته فعالیت هایی را در نظر می‌گیریم که در توان دانشجویان جهادی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس

ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به این مراکز، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین سال جدید خبر داد.

عباس رضاییان‌زاده امروز، ۷ فروردین در حاشیه بازدید از خدمات جامع سلامت شیراز با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز ۱۴۰۳، گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می‌شود و در همین راستا، این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با مشارکت هم استانی‌ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • زاکانی : مراسمی مانند «شهر رمضان» الگوهای موفقی هستند | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس