Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور در این نشست اظهارداشت: به همت روسای ادارات شهرستانها طی شش ماهه امسال موفقیت های بسیار خوبی در این راستا کسب شده است.

وی ادامه داد:در سال 95 در ،9 شاخص نیز اداره کل ورزش و جوانان استان جز استانهای برتر شناخته شدبم.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهارکرد: بیش از نفر به اردوهای تیم ملی در 16 رشته مختلف ورزشی دعوت شدند که 32 نفر از آنها به عضویت تیم ملی درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشور با اشاره به اینکه درزمینه ساخت و سازهای ورزشی،حرکتهای بسیار خوبی شکل گرفته است گفت:بنده به همه شهرستانها سرکشی دارم و در اکثرشهرستانها حداقل دوبار در شش ماهه جاری بازدید نموده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین از کسب 165 مدال رنگارنگ از سوی ورزشکاران هرمزگانی در میادین مختلف در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و عنوان داشت: هم‌اکنون دو بانوی هرمزگان با نام‌های هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده که در مسابقات بین‌المللی قایقرانی در چین به همراه تیم ملی حضور دارند، موفق به کسب 5 مدالطلا، نقره، برنز شده‌اند و افتخار بزرگی را برای کشورمان و استان هرمزگان خلق کردند.

دانشور افزود: در حوزه جوانان 25 سازمان مردم نهاد در شاخص های مختلف فعالیت دارند و در سالی که گذشت 70 جلسه ستاد ساماندهی جوانان در بندرعباس و سایر شهرهای استان تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در این نشست ضمن تشکر از دانشور مدیرکل ورزش و جوانان اظهارامیدواری کرد: باید بین قدرت بدن و روح ارتباط برقرار شود،این قدرت را اگر با قدرت دیگری ضمیمه کردیم مردانگی کرده ایم و ورزشکار واقعی کسی است که از غیبت، تهمت و افترا خودداری کند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان باید باهم دوست باشیم و امیدوارم در سال بعد ورزشکاران آمارشان بیشتر باشد و روز به روز شاهد رشد کمی و کیفی در دو حوزه ورزش و جوانان در سطح استان باشیم

وی با بیان اینکه باید از فضای تربیت بدنی در جهت از بین بردن ناهنجاریها وآسیبهای اجتماعی استفاده برد اظهارداشت: مشکل جامعه ما بی تحرکی است در صورتی که راه رفتن ، پیاده روی ،قدم زدن،خود نمونه ای از سلامتی است و در مسیرهای کوتاه بجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی باید از راه رفتن و پیاده روی استفاده کنیم زیرا سلامتی جسم و روح را دربرمی گیرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سخن پیامبرکه می فرماید بهترین دارو برای درمان بیماریها راه رفتن است، بیان داشت: بی خطرترین ،مفیدترین و بهترین کار راه رفتن و پیاده روی است.

نعیم آبادی با بیان اینکه مسئولان ورزش بهترین فرصت را برای ترویج فرهنگ صحیح آن را دارند اظهارداشت: میدان ورزش باید میدان مردانگی و شجاعت باشد ،کسی که ورزشکار است با آبروی مردم بازی نمی کندو در همه زمینه ها باید الگوی جوانمردی باشد.

وی در پایان یادآور شد: باید در جهت توسعه و ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی تلاش کنیم تا هر چه بیشتر این ورزش در استان و کشور نمود داشته باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید گفت: ظرفیت‌های متعدد استان نوید بخش آینده‌ای بهتر برای مردمان این استان است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هدف از سفر به این روستا شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مردم این منطقه و انتقال آن به مسئولین ذیربط است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند