Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:50:50 GMT

شلیک مرگبار به کولبر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۰۱۲۱

فرماندار شهرستان «سردشت» استان آذربایجان غربی، ازکشته شدن یک کولبرجوان با شلیک نیروهای هنگ مرزی در منطقه مرزی کانال، حوالی روستای «بیتوش» خبرداد. به گزارش ایران، نژاد جهانی، دراین باره گفت: روز یکشنبه کولبر 24 ساله‌ای با نام «پشتیوان معین» هدف شلیک گلوله قرارگرفت و کشته شد. درپی این حادثه خانواده کولبرجوان که توسط نیروهای هنگ مرزی از پا درآمده به همراە تعدادی از مردم سردشت در اعتراض به کشتن کولبران، مقابل فرمانداری شهرستان سردشت تجمع کرده و خواستار شناسایی مقصران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با ابراز همدردی با خانواده داغدار کولبر کشته شده گفت: ما در چارچوب قانون از خانواده این جوان حمایت و مسأله را بررسی می‌کنیم. همچنین خانواده این جوان می‌توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر حق خود باشند و در این راه مانعی وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه مردم سردشت و خانواده این جوان رفتار آرام و منطقی داشتند افزود: اگر بتوان در گفتار صادق بود و صادقانه وظایف و اختیارات قانونی خود را برای شهروندان تعریف کرد بهتر می‌توان خدمت کرد و انتظارات دور از وظیفه و اختیار هم به وجود نمی‌آید و مشکلات کمتر می‌شود. جهانی تصریح کرد: به طور قطع واکاوی اصلی هرکدام از این حوادث به‌صورت مجزا شرایط خود را دارد و باید در مراجع قضایی به‌صورت جزئی بررسی شود. اما در هر حال و به هر دلیلی کشته شدن یک جوان موجب جریحه دار شدن احساسات هر انسانی می‌شود. درخواست برخورد جدی و قانونی با عاملان قتل در همین رابطه، رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور تذکر کتبی داد.این نماینده مجلس در تذکر خود خواستار تعجیل در برخورد جدی و قانونی با عاملان قتل کولبر سردشتی شده‌ و آورده است که احقاق حق مقتول موجب تسلی خاطر خانواده متوفی و مردم محلی می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است