Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دفتر منطقه‌ای امتداد نیوز جاوید اقبال رئیس جدید سازمان بازرسی پاکستان اعلام کرد دیگر نوبت پاسخگویی فرا رسیده است و پرونده‌های کلان فساد اقتصادی در کشوی فایل ها بایگانی نخواهند شد.

جاوید اقبال تصریح کرد: در کشوری که قانون اساسی قدرتمندی دارد، عنوان فساد اقتصادی زیبنده نیست و برای پایان دادن به این معضل تلاش خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اولین هدف من است که مهر فساد اقتصادی و اداری را از پیشانی این کشور پاک کنم، و به همین دلیل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

رئیس سازمان بازرسی پاکستان گفت: ما قصد انتقام گرفتن از هیچ شخص یا حزبی را نداریم و مبنای کارمان را ایمان به خدا و بندهای مشخص قانون اساسی قرار داده‌ایم، بنابراین از کسی واهمه‌ای هم نداریم.

او مفسدان اقتصادی پاکستان را تهدید کرد و گفت: از تاریخ ۲۵ اکتوبر اقدام جدی ما آغاز شده و تمام پرونده‌های کلان فساد اقتصادی کشور ظرف مدت سه ماه به نتیجه نهایی خود خواهد رسید، ما در این زمینه با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.

جاوید اقبال در حالی به عنوان رئیس سازمان بازرسی پاکستان انتخاب شده است که پرونده فساد اقتصادی نواز شریف دقیقا توسط این سازمان بررسی می‌شود و پیش از انتخاب او احزاب اپوزیسیون حساسیت‌های فراوانی نشان داده بودند .

عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف و شاکی اصلی پرونده نواز شریف اعلام کرده بود: اگر رئیس جدید سازمان بازرسی پاکستان هم بخواهد مانند رئیس سابق آن عمل کند ما به خیابان‌ها آمده و اعتراض خواهیم کرد.

اگر پیگیری‌های سازمان بازرسی منجر به مجرم شناخته شدن نواز شریف شود، به احتمال زیاد او باید منتظر زندانی شدن خود و خانواده‌اش باشد.

انتهای خبر/.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟

محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبان مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در نخستین جلسه هیئت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود