Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدکاظم موسوی متقی، مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدکاظم موسوی متقی، مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه درباره فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین گفت: اداره ‌کل اوقاف استان مرکزی در شهر کاظمین همچون سال گذشته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسجد براثا مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره‌کل اوقاف مرکزی در مسجد براثا روزانه ۶ هزار نفر را اسکان می‌دهد، تصریح کرد: این اداره‌کل ۱۲ روز به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند؛ در این خدمت‌رسانی که از دهم ماه صفر آغاز می‌شود روزانه یک هزار وعده غذایی صبحانه، یک هزار وعده غذایی عصرانه، ۳ هزار وعده غذایی ناهار و ۳ هزار وعده غذایی شام و در مجموع ۱۲ روز ۹۶ هزار وعده غذایی بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود.

 مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف استان البرز در نجف اشرف و در صحن حضرت زهرا فضای ۱۵۰۰ متری را برای خدمت‌رسانی به زائران در صحن حضرت زهرا (س) اختصاص داده است، گفت: این اداره‌کل روزانه ۴ هزار وعده غذایی صبحانه، ۴ هزار وعده غذایی ناهار، ۴ هزار وعده غذایی شام، ۵ هزار میان وعده صبح و ۵ هزار عصرانه یعنی در ۲۰ روز حضور این اداره‌کل ۴۴۰ هزار وعده غذایی میان زائران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی متقی خاطرنشان کرد: موکب اداره‌کل اوقاف قزوین  هم در شارع طوسی در شهر نجف  ۱۲ روز مستقر خواهد بود و روزانه ۳ هزار وعده صبحانه، ۲ هزار وعده ناهار، ۲ هزار وعده شام، ۲ هزار میان وعده صبح و ۲ هزار عصرانه یعنی در مجموع ۱۳۲ هزار وعده غذایی را توزیع خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد