Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی گفت: تاکنون به دلیل نبود سالن اختصاصی برای تکواندوکاران بسیاری از فعالیت‌های این ورزش انجام‌نشده و چالش ایجاد کرده است.

مهدی آریان در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه نداشتن سالن اختصاصی بزرگ‌ترین مشکل هیئت تکواندو خراسان شمالی است، اظهار کرد: چنانچه سالن اختصاصی به این ورزش داده شود، بسیاری از دغدغه‌های هیئت حل و برای برگزاری دوره‌های ارتقاء ویژه داوران و مربیان مشکلی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هیئت بنا دارد از مربیان تیم ملی برای ارتقاء سطح تکواندوکاران خراسان شمالی استفاده کند این در حالی است که مکانی برای برگزاری دوره نداریم.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی تأکید کرد: در این دوره دو روزه از تمامی رده‌های سنی دعوت می‌شود تا مجزا در دوره‌ها حضور یابند.

آریان با اشاره به کارنامه این ورزش در خراسان شمالی، گفت: سال ۹۳ دو عنوان سومی در مسابقات کشوری آقایان و یک عنوان سوم در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور توسط بانوان کسب‌شده است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات لیگ هفته‌ای تکواندو، مهم‌ترین برنامه هیئت تکواندو خراسان شمالی است.

به گفته وی در مسابقات لیگ منطقه‌ای خردسالان و نونهالان که کشور به ۱۰ منطقه تقسیم‌شده و منطقه ما شامل خراسان‌های رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان است تیم‌های منطقه‌ای رقابت می‌کنند و دو تیم اول هر منطقه به همراه دو تیم لیگ اول کشور در سوپر لیگ به رقابت می‌پردازند ازاین‌جهت محدودیتی برای برگزاری نداریم.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی تأکید کرد: استقبال بانوان از این رشته ورزشی به دلیل برخی محدودیت‌ها کمرنگ است و معمولاً در رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان عموماً با مشکل مواجه می‌شویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.   رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.   در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.   برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.    شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.   ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.   نقطه اشتراک تمام سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • جست‌وجوها برای دیدار «یسنا دیدار» به روز چهارم کشیده شد
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت