Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:35:48 GMT

دوبلور سریال‌های خارجی هم بازیگر شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۰۹۶۳

دوبلور سریال‌های خارجی هم بازیگر شد! +عکس

غزاله نظر و منوچهر زنده دل به فیلم سینمایی «تا ده بشمار» به تهیه کنندگی فرید ولی زاده و کارگردانی سعادت بستام پیوستند.

خبرگزاری مهر: با پایان پیش تولید فیلم «تا ده بشمار» ۲ بازیگر اصلی فیلم نیز انتخاب شده و به این پروژه پیوستند.

غزاله نظر بازیگر تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی که در کارنامه خود بازی در فیلم «تنگنا» به کارگردان علیرضا بذرافشان، تئاتر «مافیا» به کارگردان افروز فروزند، «آینه شیطان» به کارگردانی فرید ولی زاده و فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی را دارد به عنوان نقش اصلی زن این پروژه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین منوچهر زنده دل دوبلور و مدیر دوبلاژ فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی که در کارنامه خود بازی در سریال های «شهرزاد»، «عمارت فرنگی»، «کیمیاگر»، «دیگری»، «آنام» و سینمایی «گرگ بازی» را دارد به عنوان نقش اصلی مرد فیلم «تا ده بشمار» انتخاب شد.

فیلمنامه «تا ده بشمار» با نگاهی روانشناسانه به تحکیم زندگی می پردازد و قصه فیلم روایتگر چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است.

بوستان «نهج البلاغه» و خیابان های شهرک غرب لوکیشن اصلی این فیلم خواهد بود.

برخی عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: کیانوش اسلامی، کارگردان: سعادت بستام، طراح گریم: امیر صفا دل، مدیر صدابردار: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، عکاس: احمد سیفی پور، دستیار و برنامه ریز: مصطفی کلاته، منشی صحنه: یاسمین پدری، جانشین تولید: امیر حسام حیدرپور، روابط عمومی فوژان: سعید گلزار، انتخاب بازیگر و تهیه کننده: فرید ولی زاده، مجری طرح: موسسه فوژان فیلم. بازیگران: غزاله نظر، منوچهر زنده دل، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، علیرضا شکیبا، آرش یزدان، میلاد اکبری.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه