Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با شرکت برهان مبین، مسئولان فوتبال کشورمان تصمیم گرفتند تا بلیت فروشی را به باشگاه ها دهند و بر همین اساس قرار است 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت با کمک سامانه جدید بلیت فروشی خودشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان دربی 85 است، این باشگاه مسئولیت بلیت فروشی را برعهده گرفته و قرار است قیمت بلیت ها را در 3 قیمت 20 هزار تومان برای جایگاه، 15 هزار تومان برای روبه‌روی جایگاه و 8 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه کند.

همچنین جلسه شورای تأمین استان تهران درباره‌ بازی پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در محل استانداری تهران برگزار شد و  سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: همه تدابیر لازم برای برگزاری این مسابقه لحاظ شده و اتوبوس و مترو در روز بازی در اختیار هواداران خواهند بود. با توجه به اینکه بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود انتظار می‌رود تماشاگران آمدن به ورزشگاه را به لحظه‌های آخر موکول نکنند.

وی با اعلام این خبر که در‌های ورزشگاه از ساعت 12 به‌روی هواداران باز می‌شود, تصریح کرد: بنا شده بلیت‌فروشی توسط باشگاه پرسپولیس و به‌نحوی که آنها مشخص می‌کنند, انجام شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن بیان اینکه قرار شده قبل و بین دو نیمه بازی برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه برگزار شود, خاطرنشان کرد: سکو‌های ورزشگاه آزادی به‌صورت 50 ــ 50 بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد. همچنین امسال در شب قبل برگزاری دربی برنامه‌ای برای اسکان هوادارانی که از شهرستان می‌آیند، نداریم، چون بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود و کسانی که از شهرستان‌ها برای تماشای بازی می‌آیند زمان کافی را برای آمدن به تهران در روز بازی خواهند داشت.

بلیت فروشی دربی از طریق موسسه مالی کوثر

گفتنی است، بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس با پیگیری‌های این باشگاه و با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایران، فروش بلیت مسابقات را به عنوان حق باشگاه‌ها، به آنها واگذار کرده است، بلیت فروشی دیدار دربی که پنجشنبه این هفته به میزبانی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد در اختیار این باشگاه قرار گرفت. به این ترتیب عرضه بلیت این دیدار از رقابت های لیگ برتر ، از امروز ( دوشنبه ) از طریق شعب موسسه اعتباری انجام خواهد شد.


اما این که موسسه فوق در شرایط کنونی از بحث تبلیغاتی این ماجرا چه سودی می برد و پشت پرده  اهدای بلیت فروشی به موسسه مالی چیست از عجایب این دربی است که باشگاه پرسپولیس احتمالا در یک معامله دو سر سود برای طرفین این تصمیم را گرفته است.به هر حال اینهم یک اقدام نوین در فوتبال بود که امیدواریم چند سال بعد  یک معضل به معضلات پرسپولیس اضافه نکند. 

گفتنی است، دیدار دربی 85 میان پرسپولیس و استقلال، پنج شنبه 4 آبان و از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ