Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در سنوات گذشته، همایش‌ های طب و قضا نتایج و دستاوردهای مطلوبی داشته که موجب شده امسال نیز ششمین همایش طب و قضا در راستای ارائه راه‌کارهای برون رفت از برخی مشکلات موجود و تفاوت در برداشت‌ها برگزار شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر احمد شجاعی صبح امروز در مراسم افتتاحیه ششمین همایش سراسری طب و قضا که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با اشاره به این‌که مبنای فعالیت‌های دستگاه‌ قضا بحث‌های علمی است، اظهار کرد: پزشکی قانونی یک مجموعه تخصصی و علمی است و پرداختن به موضوعات علمی از جمله ضروریات این دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برداشت‌های افراد از موضوعات علمی مختلف متفاوت است، عنوان کرد: نشست‌ها و محفل‌های علمی در راستای هم‌نظر کردن گروه‌های مختلف برگزار می‌شود و یکی از روش‌ها، یک سو کردن نظریات گروه‌های مختلف در برگزاری بحث‌های علمی است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با تاکید بر اینکه همایش‌های طب و قضا باید با جاذبه بیشتری برگزار شود، مطرح کرد: در سنوات گذشته همایش‌ طب و قضا نتایج و دستاوردهای مطلوبی داشته که موجب شده است، امسال نیز ششمین همایش طب و قضا در راستای ارائه راه‌کارهای برون رفت از مشکلات موجود برگزار شود.

محورهای همایش طب و قضا باید کاربردی باشد

در ادامه مراسم افتتاحیه این همایش دبیرعلمی همایش طب و قضا با اشاره به لزوم کاربردی بودن محورهای همایش طب و قضا، گفت: واکاوی ابعاد پزشکی فقهی و حقوقی رشد و کمال عقل، تفسیر و تبیین پزشکی فقهی و حقوقی موضوع و چالش‌های تشخیص حرج در سقط درمانی از جمله محورهای همایش طب و قضا است.

دکتر جابر قره‌داغی با اشاره به لزوم کاربردی بودن محورهای همایش طب و قضا، اظهار کرد: واکاوی ابعاد پزشکی فقهی و حقوقی رشد و کمال عقل، تفسیر و تبیین پزشکی فقهی و حقوقی موضوع و چالش های تشخیص حرج در سقط درمانی از جمله محورهای همایش طب و قضا است.

وی با بیان این‌که در انتهای مراسم سه سخنران و سه پوستر برتر انتخاب و تقدیر می‌شود، عنوان کرد: در طول مدت زمان اعلام محورهای همایش تا روز مراسم، 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارائه شد که از این تعداد 43 مقاله مورد پذیرش هیئت داوران قرار نگرفت و 30 مورد نیز برای سخنرانی در همایش انتخاب و بقیه مقالات به صورت پوستر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد