Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورا‌های دانش آموزی در بیش از ۲ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان درنشست بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان گفت:در 2 هزار و 700مدرسه استان انتخابات برگزار می شود و در هرشهرستان در حوزه اصلی به تفکیک جنسیت برای حضور مسئولان استانی و شهرستان به منظور نظارت بر روند انتخابات اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید بهاءالدین ملک حسینی افزود: بر اساس قانون انتخابات شوراهای دانش آموزی سال گذشته 12هزار و500نفرعضو شوراهای دانش آموزی استان شدند.
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری هم در این نشست به روند چگونگی انتخابات در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و گفت:انتخابات در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت مؤثر دانش آموزان در تصمیم گیری و بهره مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت پذیری آنان است که نتیجه چنین عملی در مدارس،آینده روشن جوانان و نوجوانان را تضمین می کند.
کریمیان افزود:دانش آموزان پایه سوم ابتدایی وبالاتر می توانند علاوه بر کاندیدا شدن در شورای مدرسه، در رأی گیری هم شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج