Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه چند سالی است که اسرائیلی‌ها زندگی را بر ملت مظلوم فلسطین تلخ کرده‌اند، کشورهای مسلمان اگر مسلمان هستند باید به داد مردم مظلوم فلسطین برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای اولین اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره، اظهار داشت: شاید بتوان ادعا کرد هیچ کشوری به‌اندازه کشور فلسطین تحت ظلم و ستم قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور فلسطین نزدیک به 60 سال است که تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اجحافی که به ملت فلسطین می‌شود به هیچ کشوری نمی‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیات و روایاتی که کمک کردن به مظلوم را مورد توجه قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: در روایات و اخبار اشاره به این شده که وقتی مسلمان گرفتاری را می‌بینیم باید به فریادش رسید.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به دیدگاه غربی‌ها در مورد کمک‌رسانی به فلسطینی‌ها گفت: گاهی آمریکائیان و اسرائیلی‌ها می‌گویند چرا به فلسطین کمک می‌کنید در حالی‌که بزرگان دینی و پیشوایان ما تأکید بر دفع فساد و ظلم دارند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تأکید کرد: قرآن کریم می‌فرماید به‌حق مردم تجاوز نکنید هرکس به‌حق انسانی تجاوز کند مورد غضب قرار می‌گیرد.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: طبع بشر این است که وقتی مستغنی می‌شود تجاوز به‌حق مظلوم می‌کند، کسی که رحم نداشته باشد خداوند نیز به او رحم نمی‌کند.

وی گفت: متأسفانه چند سالی است که اسرائیلی‌ها زندگی را بر ملت مظلوم فلسطین تلخ کرده‌اند، کشورهای مسلمان اگر مسلمان هستند باید به داد مردم مظلوم فلسطین برسند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با انتقاد از کشورهای مسلمان به‌ویژه عربستان سعودی تأکید کرد: ای کسانی که خادم‌الحرمین هستید به داد بیچارگان برسید چرا به استعمارگران کمک می‌کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به اعضای اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره ابراز کرد: صدای مردم فلسطین را باید به جهانیان برسانید، شاید از برکت حرکت شما، فتح و پیروزی به وجود بیاید و ملت مظلوم فلسطین از تحت ظلم بیرون آید.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد