Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا از زمان روی کارآمدنش هر چهار روز یک بار به بازی گلف پرداخته و این امر سبب شده تا اتهامات جدیدی علیه این رئیس‌جمهور دال بر اینکه زمان زیادی را صرف اوقات فراغت می‌کند، وارد شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این اتهامات پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفت به جای شرکت در یک رویداد خیریه برای جمع آوری پول برای افرادی که تحت تاثیر طوفان‌های ماریا، ایرما و هاروی قرار گرفته‌اند، در یکی از زمین‌های گلفش بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که باراک اوباما، ‌جورج بوش پسر، جورج بوش پدر، بیل کلینتون و جیمی کارتر، روسای جمهور سابق آمریکا که در قید حیات هستند همگی در این مراسم خیریه شرکت داشتند.

ترامپ تعطیلات آخر هفته خود را در زمین گلفش در ویرجینیا سپری کرد و یک پیام ویدئویی را برای این رویداد خیریه در تگزاس ارسال کرد.

براساس گزارشات از ژانویه سال جاری میلادی که ترامپ وارد کاخ سفید شده این هفتاد و پنجمین حضورش در یکی از زمین‌های گلفش است. به طور میانگین ترامپ در طی ۲۷۵ روزی که رئیس‌جمهور آمریکا بوده از هر چهار روز یک روز را به بازی گلف پرداخته است.

براساس گزارشات، ترامپ از باراک اوباما انتقاد کرده که زمان زیادی را صرف امور کاری کرده اما در حال حاضر خودش به خاطر آنکه زمان زیادی را صرف بازی گلف می‌کند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

براساس گزارشات به دست آمده، سرویس مخفی آمریکا دست‌کم ۱۳۷ هزار و ۵۰۵ دلار برای اجاره زمین‌های گلف با هدف حفاظت از رئیس‌جمهور در کلوب‌های خصوصی‌اش هزینه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت