Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@21:50:33 GMT

کروس: هري کين در ليگ برتر خودش را ثابت کرده

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۳۲۱۱

کروس: هري کين در ليگ برتر خودش را ثابت کرده

خبرگزاري آريا - توني کروس، هافبک رئال مادريد به تمجيد از هري کين پرداخت و مدعي شد که او در ليگ برتر خود را ثابت کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، هري کين در چند فصل اخير عملکرد خوبي داشته و در اين فصل نيز بسيار درخشان ظاهر شده و توجهات بسياري را به خود جلب کرده است. با اين حال او که موفق به کسب کفش طلا ليگ برتر شده، در خط حمله تيم برتر فيفا متشکل از نيمار، مسي و رونالدو جايي نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توني کروس که خود در اين تيم در خط مياني کنار مودريچ و اينيستا قرار گرفته بود، به تمجيد از مهاجم 24 ساله انگليسي پرداخت.

او گفت:" البته صحبت کردن راجع به اين موضوع کار من نيست. هري کين بازيکن خيلي خوبي است، اگر مهاجم خوبي نباشيد نمي‌توانيد در ليگ برتر اين تعداد گل بزنيد. ولي اينکه بگويم رئال بايد او را بخرد يا نه، وظيفه من نيست."
کروس همچنين ابراز اميدواري کرد که تيمش در کسب چمپيونزليگ، هت تريک کند. او گفت:" دو سال دشوار را پشت سر گذاشته ايم. چيزي که مي‌توانم در موردش قول بدهم اين است که ما تمام تلاشمان را خواهيم کرد (که هت تريک کنيم) ولي تيم‌هاي خوبي در رقابت ها هستند و کار دشواري پيش روي ماست. هر سال، بارسلونا حضور دارد، تيم‌هاي قدرتمندي از انگليس هستند، بايرن مونيخ نيز هست. تيم‌هاي خوبي در چمپيونزليگ هستند. اينکه ما توانستيم دو سال پياپي قهرمان شويم کار بزرگي بود و قبلا هيچ تيمي موفق به کسب اين افتخار نشده بود."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد، لغو معافیت مالیاتی به صندوق های سرمایه گذاری ثابت ضربه وارد می کند و نتیجه آن خارج شدن سرمایه های مردم از این صندوق ها است . - اخبار اقتصادی -

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در قوانین مختلف معافیت ها و تخفیف هایی در حوزه های گوناگون اعمال شده است، گفت: طبق قوانین موجود شرکت ها در صورت سرمایه گذاری در بازار سرمایه مشمول تخفیف های مالیاتی می شوند که هدف از این کار نیز رونق بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: در صورتی که سطح شناوری شرکت ها از عددی بالاتر باشند و یا اینکه اقدام به صادرات کنند، مشمول مشوق هایی می شوند؛ مجموع این مشوق ها منجر به اعمال معافیت هایی برای شرکت ها می شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: در این شرایط مجلس در قانون بودجه 1403 مصوبه ای داشت که به موجب آن سقفی برای استفاده از معافیت ها اعمال کرد؛ شرکت های کوچک و متوسط به این سقف نمی رسند ‌‌و شامل شرکت های بزرگ می شود.

طغیانی ادامه داد: در زمان تصویب این بند، وضعیت شرکت های بزرگ از این لحاظ روشن بود که بخشی از معافیت هایشان کاهش پیدا می کند اما شرایط صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت خیلی روشن نبود که آیا به آن ها هم تعمیم پیدا می کند یا خیر؛ بر این اساس ما در طرح یک فوریتی اصلاح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم به دنبال حل این موضوع هستیم و این طرح تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم تعیین تکلیف می شود.

وی توضیح داد: صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت در قبال دریافت پول مردم به آن‌ها تعهد سرمایه گذاری و پرداخت سود ثابت می دهند لذا اگر قرار بر لغو معافیت این صندوق ها باشد شرایط تغییر می کند. چون در این صورت سپرده گذاران بانکی معاف از مالیات بوده و سپرده گذاران صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت مشمول مالیات می شوند که این یک تبعیض است.

طغیانی تاکید کرد: لغو معافیت مالیاتی ضربه به صندوق های سرمایه گذاری ثابت وارد می کند که نتیجه آن خارج کردن سرمایه های مردم از این صندوق ها است، چون طرف دیگر ماجرا رقیب دیگری به نام سپرده های بانکی است که مشمول مالیات نمی شود لذا مردم پول هایشان را در بانک ها سرمایه گذاری می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است