Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛   برنامه نود بخشی را به موضوع کری خوانی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اختصاص داد و امید روانخواه ، بهروز رهبری فرد ، حنیف عمران زاده و ادموند بزیک در این مورد صحبت کردند. در ادامه این آیتم را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

انتهای پیام/

کری‌خوانی بازیکنان استقلال و پرسپولیس +فیلم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در نیم فصل نقل و انتقالاتی زمستانی توانستند دو بازیکن در خط حمله از کشور ازبکستان به خدمت بگیرند. طبق وعده مدیران عامل دو باشگاه و درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن که یک نفر است قرار بود روز گذشته مبلغ ۲۰ هزار دلار از رقم توافق شده با این دو بازیکن به حسابشان واریز شود یا به صورت نقدی به آن‌ها پرداخت گردد، اما یکی از این دو بازیکن پولش کمی سخت به دستش رسید.

اورونوف بازیکن ازبکستانی تیم پرسپولیس صبح روز گذشته با توصیه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه) و بدون هیچ مشکلی پولش را از طریق مدیر برنامه‌اش از امور مالی پرسپولیس دریافت کرد و مشکلی از این بابت برای این بازیکن به وجود نیامد و دیروز هم با تیم به اردوی شبانه روزی رفت، اما شرایط برای مارشاریپوف به این شکل نبود.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که ماشاریپوف که از باشگاه خبردار شده بود شاید این مبلغ دیروز به دستش نرسد از طریق مدیر برنامه‌اش تهدید کرد اگر ۲۰ هزار دلار را نگیرد در بازی مقابل هوادار تیم را همراهی نمی‌کند. طبق توافقی که در قرارداد این بازیکن آمده این شرایط برای ماشاریپوف وجود داشت به همین خاطریکی از مسئولان باشگاه با مدیر برنامه این بازیکن تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که به باشگاه برود تا این مبلغ را به صورت نقدی دریافت کند.

سرانجام بعد از ظهر روز گذشته و پس از پیگیری‌های مکرر از سوی مدیر برنامه ماشاریپوف این مبلغ به صورت نقدی به بازیکن ازبکستانی استقلال پرداخت می‌شود و ماشاریپوف همراه با دیگر بازیکنان تیم استقلال به اردو می‌رود. این بازیکن هفته پیش هم قبل از دربی به دلیل مشکلاتی که در ارتباط با محل اقامتش به وجود آمد از باشگاه دلخور بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • اعلام برنامه زمانبندی آزمون‌های سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • پرسپولیس به بانک ملی واگذار می‌شود
  • اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • مدیرعامل پیشین استقلال: جواد نکونام باید درباره نمایش تیم در دربی توضیح بدهد!
  • دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد