Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "حسین اشتری"، فرمانده نیروی انتظامی در بدو ورود به مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرز مهران اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفته است و امیدواریم تا چند روز آینده بخش های باقیمانده نیز تکمیل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت استاندار و مسئولان استانی و همچنین نیروی انتظامی، خلاهای سال های گذشته برطرف شده و تردد زائران اربعین تسهیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: همانطور که از قبل گفته شده است تمامی زائران باید مدارک مورد نظر و قابل اعتماد و اعتبار همراه داشته باشند.
سردار اشتری از تمامی زائران خواست: توصیه های نیروی انتظامی و ستاد اربعین در خصوص شرکت در راهپیمایی اربعین را مورد توجه قرار دهند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز دوشنبه اول آبانماه به منظور بازدید و بررسی وضعیت انتظامی امنیتی و ترافیکی زائران اربعین با استقبال استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق