Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کريستيانو رونالدو در 32 سالگي بهترين بازيکن سال جهان شد. آيا هنوز هم به شايستگي او شک داريد!؟
به گزارش سرويس ورزشي آريا، وقتي آمد همه گفتند همنام ستاره باشي نيست که ستاره باشي. کمي گذشت همه شروع به ديدنش کردند، کمي بعد آرام و در گوشي او را تحسين مي کردند. هرچه مي گذشت درک اينکه او همان جوان است که تمام مرز ها را درنورديده برايشان سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعجوبه ي پرتغالي در بين خانواده اي فقير متولد شد. کريس خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکي مي گويد به قدري عاشق فوتبال بوده که اگر توپي رو هم در اختيار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هايش خود رو سرگرم مي کرده. ماريا دوس سانتوس معلم دوران ابتدايي رونالدو در مورد علاقه ي شديد رونالدو به فوتبال مي گويد:«به ياد دارم کريس هر وقت اوقات آزادي پيدا مي کرد به فوتبال مي پرداخت.» جورج هربرت شاعر انگليسي قرن 17 مي گويد فقر گناه نيست.
پسر قصه ما هم گناهي نداشت که با فقر به دنيا آمد حتي گناهي هم نداشت که به خاطر بيماري قلب تا خداحافظي از فوتبال پيشرفت. اما بي شک براي پسر بچه اي که با لباس هاي خواهرانش توپ درست مي کرد و فوتبال بازي مي کرد، ستاره نشدن يک گناه بود و او اين گناه را مرتکب نشد. و حالا که انکارش مثل انکار گردش زمين يا روز غيرممکن است، تو خودت را ثابت کردي. به همه، از دوستدارانت تا منتقدانت تا متنفرانت، به همه ثابت کردي.
رونالدو 32 ساله که سال گذشته هم توانست اين جايزه را تصاحب کند پس از دريافت اين جايزه از دستان رونالدو برزيلي و مارادونا گفت:
از اينکه به من راي داديد تشکر مي کنم. دوست دارم به لئو و نيمار که اينجا هستند اشاره کنم. مي خواهم از رئال مادريد به خاطر حمايتش از من تشکر کنم. همبازيانم و رييس باشگاه اينجا هستند و بايد به آن ها اشاره کنم. براي دومين سال پياپي فاتح اين جايزه شدم و اين لحظه بزرگي براي من است. از همه طرفدارانم در سراسر دنيا تشکر مي کنم. خيلي خوشحالم و بار ديگر از همه تشکر مي کنم.
وي عنوان کرد که از سريال رقابت او با ليونل مسي هنوز قسمت هاي زيادي باقي مانده است و اين رقابت تازه آغاز شده است. رونالدو که در چهار دوره از پنج دوره اخير عنوان بهترين بازيکن جهان رتبه نخست را از آن خود کرده است درباره اين موضوع به خبرنگاران گفت:
من با لئو رقابت نمي کنم، او هم يک بازيکن است از همين دوران. او پنج بار جايزه برترين بازيکن را برده است و من هم پنج بار برده ام. پس همه چيز همانطور است که بايد باشد. مشخصا خوشحال هستم چون همانطور که قبلا هم گفته ام در بهترين باشگاه دنيا حضور دارم. فرصت اثبات اين مسئله را داشته ام که در سال هاي اخير در سطح بسيار بالايي قرار داشتم و در حال حاضر هم از نظر فيزيکي شرايط خيلي خوبي دارم. به همين دليل در حال حاضر آرام هستم. فردا در مورد فردا فکر مي کنم چون در حال حاضر بايد از اين لحظات زيبا لذت ببرم، چون هرگز نمي دانيم که بعدا چه چيزي پيش خواهد آمد.
سپس رونالدو در پاسخ به اين سوال که آيا رقابت رونالدو در برابر مسي پايان يافته است گفت: من هنوز کارم تمام نشده، همه چيز تازه شروع شده است!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7

کریستیانو رونالدو با انتشار ویدیویی، تمریناتش را در باشگاه بدنسازی النصر عربستان به نمایش گذاشت.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه