Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:56:11 GMT

جابجایی 16 اصله تیر برق حادثه ساز در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۳۹۶۹

جابجایی 16 اصله تیر برق حادثه ساز در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر امور برق غرب شهرستان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 16 اصله تیر برق حادثه ساز ناشی از عقب نشینی ساختمان ها در این شهرستان جابجا شده است.

طیب نیکخواه بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جابجایی پایه های برق در وسط معابر ناشی از عقب نشینی ساختمان ها، بازگشایی و تعریض خیابان برابر توافق قبلی با شهرداری به صورت مشارکتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، هیچ تیر برق بلاتکلیف و حادثه ساز در زمان نصب در شهرستان زنجان وجود ندارد.
مدیر امور برق غرب شهرستان زنجان گفت: تیری که زمان احداث و راه اندازی شبکه برای برق رسانی به مشترکان نصب می شود در وسط معبر، خیابان و درب منازل هیچکدام از شهروندان جا گذاری نمی شود.
نیکخواه بهرامی تاکید کرد: تغییرات بعدی از سوی شهرداری و یا بنیاد مسکن در مناطق روستایی به منظور بازگشایی، تعریض و یا عقب نشینی موجب می شود که تیرهای نصبی که در گذشته جاگذاری شده بود در وسط معابر یا خیابان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در موارد خیلی اضطراری که تیر برق در وسط معبر و یا خیابانی حادثه ساز باشد بدون معطلی برای پرداخت هزینه جابجایی از سوی شهرداری و یا بنیاد مسکن این اقدام از سوی شرکت برق انجام می شود.
مدیر امور برق غرب شهرستان زنجان گفت: با درخواست شهرداری صورت جلسه تنظیم شد که 50درصد هزینه جابجایی تیرهای برق وسط معابر و خیابان های شهر که می تواند حادثه ساز باشد از سوی شهرداری و مابقی نیز از سوی شرکت برق پرداخت شود.
نیکخواه بهرانی اظهارکرد: خیابان های سبزه میدان محدوده مسجد خانم، سعدی شمالی کوچه خادم، کوچه حق وردی، روبروی مسجد حق وردی، خیابان شهدا کوچه صدرخانی، بن بست هاشمی، خیابان شمارچی و کوچه مسجد اسلامیه از جمله مکان هایی هستند که تیرهای برق حادثه ساز آن جابجا شد.
به گزارش ایرنا، شهروندان در فضای مجازی عکسی را از پایه تیر برق در وسط معبر کوچه حق وردی منتشر کرده بودند که این تیر حادثه ساز ناشی از عقب نشینی منازل مسکونی این منطقه بود.
امور برق غرب شهرستان زنجان طی هفته جاری اقدام به جابجایی این تیر برق می کند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شکستگی لوله در خیابان میر اصفهان اظهار کرد: اخیراً تعداد حوادث شکستگی لوله آب و فاضلاب در این خیابان رو به افزایش است و طی یک هفته سه مورد حادثه در این خیابان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه امروز در مقطع پایین پل و به علت نشت آب و فرونشست زمین اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت یابی نسبت به ایمن سازی و پر سازی محل اقدام نمودند و توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و نیز خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد، افزود: ضروری است که وزارت نیرو برای مدیریت و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی فوری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر