Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- صفدری مدیرعامل سابق بیمه «ما» می‌گوید که در زمان مدیریت 2 ساله‌اش بر این شرکت توانسته مشکلات مالیاتی این شرکت را برطرف کند و توافق‌نامه‌های بسیاری را با سایر شرکت معتبر خارجی امضا کند.
مجید صفدری، مدیرعامل جوان بیمه ما در حالی استعفای خود را تقدیم هیئت‌مدیره کرد که در طی دو سال و نیم دوران مدیریتی‌ او تحولات عظیم، گسترده و ملموسی در شرکت بیمه ما ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمایت از مدیران باتجربه و کارآمد در تمامی سطوح، همواره از تأکیدات حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان بوده و هست؛ تا جایی که یکی از شعارهای انتخاباتی روحانی نیز به کار گرفتن مدیران و جوانان متخصص و تحصیل‌کرده است.
شرکت بیمه «ما» یکی از شرکت‌های بیمه‌ای و از زیرمجموعه‌های بانک ملت است، فعالیت خود را با صدور انواع بیمه‌ها ازجمله، اشخاص و اموال و با کسب پروانه فعالیت از بیمه مرکزی ایران، در سال 90 آغاز کرد و در این مدت توانسته است با به‌کارگیری نیروهای متخصص در این زمینه، سابقه‌ای مثبت و مؤثر را از خود به‌جای بگذارد.
مجید صفدری یکی از مدیران متخصص و کار بلدی بود که با حضورش در بیمه «ما» توانست در مدت‌زمان کوتاه تحولات قابل‌توجهی را در رابطه با این شرکت انجام دهد. صفدری که از سال 94 با انتخاب هیئت‌مدیره به‌عنوان مدیرعامل بیمه «ما» منصوب شد با به‌کارگیری به‌روزترین متدهای روز دنیا، توانست این شرکت را که تا پیش از آن‌کسی نام و نشان آن را نمی‌شناخت تبدیل به یک برند مطرح در صنعت بیمه کند.
شرکت بیمه «ما» که تا پیش از حضور صفدری، حتی یک شعبه هم در استان‌ها نداشت، امروزه و به لطف مدیریت وی و همکارانش، این شرکت بیش از 40 شعبه در سایر استان‌های کشور دارد. انعقاد قرارداد و توافق‌نامه با شرکت‌های بیمه‌ای خارج از کشور، رفع مشکلات و بدهی‌های مالیاتی، حمایت و به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص، نمونه‌ای کوچک از عملکرد مثبت «مجید صفدری» در دوران مدیریتی 2سال و نیمه‌ او است.
مجید صفدری، مدیرعامل سابق «بیمه ما» در گفت‌وگو با رویداد۲۴، به تحولات عظیمی که در دوران مدیریتی او و در طی 2سال و نیم انجام‌شده است، گفت: زمانی که بنده «بیمه ما» را تحویل گرفتم، بیمه ما فاقد شعبه بود و در شعب بانک ملت میزهای را مستقر کرده بودند که این میزها کار بیمه‌گری انجام می‌دادند. بنده طی 2سال و نیم 45 شعبه در تمامی نقاط کشور ایجاد کردم و ساختمان‌های مستقل گرفته شد و در اختیار شعب قرار داده شد.
صفدری ادامه داد: ما در این مدت بسیاری از جوانان همین مرز و بوم را به‌عنوان نیرو استخدام و به کار گرفتیم و آموزش‌های تخصصی و کاربردی به آن‌ها یاد دادیم. در حال حاضر بیمه ما در همه‌ جای کشور شعبه دارد و حتی در برخی از استان‌ها دو یا سه شعبه داریم. به‌طور مثال در استان‌های کرمان، مازندران، مرکزی و غیره نیز دو یا سه شعبه را تأسیس و افتتاح کردیم.
مدیرعامل سابق «بیمه ما» در ادامه افزود: زمانی که این شرکت را در سال 94 تحویل گرفتم، مشکلات مالیاتی بسیاری داشت. به حمدالله ما توانستیم در این مدت مشکلات مالیاتی این شرکت را حل کنیم. نکته دیگری که در این شرکت وجود داشت، ما درواقع با بازاریابی‌هایی که انجام دادیم توانستیم شرکت را به یک برند در صنعت بیمه تبدیل کنیم. تا پیش‌ازاین کسی بیمه ما «بیمه ما» را نمی‌شناخت اما در این مدت با بازاریابی‌ها و مارکتینگ‌های علمی، توانستیم این شرکت را به مردم معرفی کنیم و می‌بینیم که امروز «بیمه ما» رتبه چهارمین شرکت صنعت بیمه در کشور است.
مجید صفدری بابیان اینکه در میان شرکت‌ها بیمه ما توانست بیشترین سوددهی را به دست بیاورد، خاطرنشان کرد: بیمه ما در سال 95 بیشترین سود را به سهام‌داران پرداخت کرد و ما توانستیم در صنعت بیمه بالاترین سود را پرداخت کنیم. اکنون حدود 800 میلیارد تومان سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این شرکت ایجاد کردیم و همه این 800 میلیارد تومان به‌صورت نقد در حساب‌های کوتاه و بلندمدت نگه‌داری می‌شود. ما نرفتیم با پول مردم زمین بخریم یا بیزینس‌های پرخطر انجام دهیم، زیرا اعتقادمان بر این است که این پول، اندوخته و سرمایه مردم است.
مدیرعامل سابق شرکت «بیمه ما» با تأکید بر اینکه خدا را شکر شرکت را در وضعیت بسیار خوب و مناسبی تحویل دادیم، تصریح کرد: ما شرکت را در شرایطی تحویل دادیم که دارای آیین‌نامه‌، دستورالعمل و فرآیند‌های مشخص است. به‌طوری‌که ما از یک شرکت آلمانی استاندارد ایزو گرفتیم زیرا همه کارها در شرکت علمی و توسط دستورالعمل‌های ایزو انجام می‌شود. کار دیگری که در این مدت انجام دادیم این است که شبکه‌های فروش را پالایش کردیم، نماینده‌های که کار نمی‌کردند را با آموزش‌های جدید با علم روز دنیا آشنا کرده و آن‌ها را در سراسر کشور فعال کردیم. ما در این مدت 300 نماینده جوان کشور را به کار گرفتیم و آموزش‌های لازم را به آن‌ها دادیم و تحت عنوان آیین‌نامه 54 این جوانان را به کار گرفتیم.
مجید صفدری در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از مذاکرات برجام، با ششمین شرکت بزرگ بیمه‌ای دنیا مذاکرات و گفت‌وگوهای بسیاری انجام دادیم و نتیجه آن این شد که ما با این شرکت قرارداد بیمه‌ای امضا کردیم و خطرات و ریسک‌های کشور را از طریق این قرارداد با شرکت مذکور رفع کردیم.
صفدری با اشاره به میزان سوددهی شرکت بیمه «ما» در زمان مدیریتش، تصریح کرد: من از همان سال 94 که شرکت را تحویل گرفتم، 37 درصد فروش شرکت را افزایش داده‌ام و در همین حضور دو سال و نیمی در شرکت توانستم نسبت خسارت شرکت روی 35 درصد نگهدارم که این خود یکی از بهترین نسبت‌های خسارت در صنعت بیمه است؛ زیرا این عدد در صنعت بیمه غالباً رقمی معادل 60 درصد است، اما به لطف خدا و همت همکارانم توانستیم تا این عدد را روی 35 درصد نگه‌داشته‌ایم. یکی دیگر از نکات مثبتی که ما در این مدت انجام داده‌ایم این است که درآمدهای بیمه‌ای را حفظ کرده‌ایم و فقط ثالث فروشی و درمان فروشی نکرده‌ایم؛ ما بیشتر بیمه‌های عمر، مهندسی، آتش‌سوزی، انرژی و باروری را در رقابت با دیگر شرکت‌های بیمه‌ای فروختیم.
مدیرعامل سابق بیمه «ما» در ادامه با اشاره به دلایلی که باعث قطع همکاری او با بیمه «ما» شده است اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات کشور ما این است که برخی از مدیران اقتصادی کشور خط‌وربط سیاسی خاصی را دنبال می‌کنند. مدیرعامل بانک ملت آقای اخلاقی، از زمانی که وارد بانک ملت شدند و تیم جدید را وارد بانک کردند، اولین درگیری‌ خود را با دکتر قدمی مدیرعامل گروه مالی بانک ملت انجام دادند؛ و بعدازآن هم به سراغ شرکت‌های دیگری مثل شرکت تامین سرمایه رفتند، اکنون ببینید شرکت تامین سرمایه با چه مشکلاتی روبه‌رو است! متأسفانه آقای اخلاقی به‌جای آنکه به دنبال عملکرد و نتیجه باشند بیشتر دنبال خط و خطوط سیاسی هستند و خواهان این بودند که طیف فکری خودشان در شرکت گروه مالی حضورداشته باشند و معتقدم این موضوع یک آفت برای اقتصاد کشور ما است. مدیران اقتصادی ما نباید تفکرات سیاسی داشته باشند و به دنبال تسویه‌حساب سیاسی بروند.
صفدری در همین رابطه ادامه داد: زمانی که وارد بیمه «ما» شدیم به دنبال این نبودم که افراد از منظر سیاسی به چه جناح و حزبی وابسته هستند. آنچه برای من در دوران مدیریتی‌ام مهم بود شایسته‌سالاری و عملکرد و نتیجه بود؛ اما متأسفانه مدیران محترم بانک ملت و مدیرعامل گروه مالی «ملت» زمانی که تشریف آوردند همه شرکت‌‌های بانک ملت در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند. اکنون شرکت واسپاری دارای میلیاردها ضرر و زیان است و باکمی بررسی متوجه می‌شوید که چه اتفاقاتی در درون این شرکت‌ها رخ‌داده است. این آقایان شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش ملت و بسیاری از شرکت‌های دیگر را حذف کردند.
مدیرعامل سابق بیمه «ما» با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به تولید و اشتغال گفت: امسال سال تولید و اشتغال است نه حذف کردنِ افراد! رهبر انقلاب خودشان دستور دادند که نیرو و مدیران جوان در همه دستگاه‌ها استفاده شود. متأسفانه شرایط به نحوی است که برخی از مدیران پس از روی کار آمدن، با دیگر مدیران و نیروها تسویه‌حساب سیاسی انجام می‌دهند. آقای اخلاقی مدیرعامل جدید بانک ملت نیز در ابتدا علاقه‌ای نداشتند که با من همکاری داشته باشند و در این دو سال و نیم حضورم در شرکت، در این مدت بارها و بارها از ایشان دعوت کردم که به شرکت بیمه ما برای بازدید تشریف بیاورند، اما متأسفانه حتی حاضر به بازدید از شرکت زیرمجموعه خود نشدند. چندین بار با ایشان نامه‌نگاری کردیم و مشکلات شرکت را مطرح کردیم تا با همکاری و تعامل اقدام به رفع آن‌ها کنیم اما ایشان اصلاً تمایلی به همراهی با بنده نداشتند و من هم صلاح‌دیدم که استعفای خود را تحویل بدهم و کناره‌گیری کنم تا مدیریت جدید بتواند با حمایت بیشتر این مسیر روبه‌پیشرفت را هموارتر طی کند.
در پایان ضمن تشکر از همه دوستان رسانه‌ای که با حساسیت مسائل شرکت بیمه ما را رصد می‌کردند جا دارد از همکاران سخت‌کوش، باانگیزه و پرتلاش خود در شرکت بیمه ما تشکر و قدردانی کنم و برای تک‌تک این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور

موثقی نیا با اشاره به فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم گفت: افتتاح  مرحله  نخست واحد فیلتراسیون گِل قرمز شرکت آلومینای ایران (جاجرم)، دستاورد دیگر فناوری در زنجیره آلومینیوم به شمار می‌آید. در این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

موثقی نیا افزود: در زنجیره مس نیز استخراج پیش باطله برداری از معدن سریدون در سرچشمه شهرستان رفسنجان شروع شد.

او افزود: این معدن با ذخیره یک میلیارد تنی ماده معدنی مس، ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد داشت و برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند. مدت بهره برداری از معدن سریدون ۲۵ سال خواهد بود. همچنین "جانجا"؛ معدن جدیدی که در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است در سال‌های آتی، گرمابخش توسعه صنعت مس خواهد شد. این معدن اکنون مراحل اولیه معدنکاری را پشت سر می‌گذارد و سبب ساز توسعه و تحول در منطقه می‌شود.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو  گفت: در این حوزه شرکت توسعه زنجیره مس در آستانه رونمایی قرار دارد. این شرکت قرار است نقش آفرینی برجسته‌ای در بخش‌های بالادستی و پائین دستی صنعت مس داشته باشد. موضوع فوق با توجه به مصرف روزافزون فلز سرخ و اهمیت آن در صنایع پیشرفته و هوشمند، اهمیت دوچندانی می‌یابد.

موثقی نیا به عملکرد بخش اکتشاف نیز اشاره کرد و  افزود: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی صورت گرفته که این رقم ۱۳ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است.

وی ادامه داد: در بخش حفاری اکتشافات نیز با هدف رفع کمبود نیروی ماهر در این حوزه، برگزاری نخستین دوره آموزش رایگان حفاری مغزه گیری اکتشافی برای توسعه معدن زغالسنگ کوهبنان (استان کرمان)، از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان به شمار می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند