Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:12:56 GMT

۶۰ زمین چمن فوتسال در شهریار احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۵۹۳۲

۶۰ زمین چمن فوتسال در شهریار احداث می‌شود

فرماندار شهریار با اشاره به عدم تناسب فضای ورزشی و فرهنگی شهرستان شهریار با جمعیت جوان آن گفت: با برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته، ۶۰ زمین چمن فوتسال در شهریار ساخته می‌شود.

سعید ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به برگزاری نشست شوراها و شهرداران شهرهای شهرستان شهریار با موضوع اشتغال و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: سلامت روانی جامعه امری مهّم در بهبود وضعیت شرایط اجتماعی یک جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این موضوع که نباید در مسیری قرار بگیریم که سبب شود از سایر حوزه‌ها که نیازهای اصلی شهروندان را برطرف می‌کند، دور شویم تصریح کرد: آن‌چه که سبب پویایی جامعه می‌شود جز وظایف شوراهای شهر و شهرداری‌هاست و نباید از آن غفلت شود و اگر کم‌کاری صورت گیرد گسلی غیرقابل ترمیم در جامعه در حوزه‌های دیگر ایجاد می‌شود که هزینه گزاف را در آینده برای بهبود آن باید متحمل شد.

فرماندار شهریار در ادامه افزود: طبق قوانین جدید میزان قابل توجهی از اعتبارات در قالب ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که لازم است هزینه‌کرد این اعتبارات در محلی که بیشترین نفع شهروندی را دارد، برنامه‌ریزی شود و حقوق شهر و شهروندان تأمین شود؛ چرا که این مسئولیت بر گردن همه ما به عنوان خادمان مردم است.

ناجی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر موضوع آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که شوراها و شهردارها لازم است به آن مبادرت ورزند این است که توجه ویژه‌ای به حوزه آسیب‌های اجتماعی و احصاء موارد موردنیاز در منطقه و برنامه‌ریزی برای رفع و رجوع آن است؛ چرا که توسعه فقط داشتن ساختمان‌ها و خیابان‌ها نیست بلکه در همه زمینه‌ها باید رشد صورت بگیرد.

وی همچنین ضمن تأکید بر این امر که فرمانداری شهریار به عنوان پیش قراول مبارزه با مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح شهرستان عمل می‌کند خاطرنشان کرد: تدابیر و سیاست‌گذاری‌هایی را به صورت شهرستانی در حال پیگیری و به ثمر رساندن هستیم که امیدواریم مجموعه مدیریت شهری هفت شهر شهریار و روستاها و همچنین شوراها نیز ما را همراهی کنند تا در مسیر تحقق آن سرعت خوبی را داشته باشیم.

فرماندار شهریار در پایان بیان کرد: با برآوردهایی که از سطح شهرستان داشتیم و عدم تناسب فضای ورزشی و فرهنگی با جمعیت جوان شهرستان، برنامه‌ریز‌ها برای ساخت 60 زمین چمن فوتسال در شهرستان صورت گرفته که می‌توان این مهّم را نمونه بارزی از پیوند میان فضای اجتماعی و حوزه خدماتی، اجرایی و نظارتی شهرستان دانست.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودی‌های شهر فیض آباد مه ولات

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرماندار مه ولات گفت: پروژه های تامین روشنایی ورودی های شهر فیض آباد در ۳ مسیر توسط مدیریت برق مه ولات با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ، از محل اعتبارات استانی و همچنین در اختیار نماینده محترم شهرستان ، دکتر زنگنه به بهره برداری رسید.   محمدرضا حجازی بیان داشت: احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر در بلوار شهید سلیمانی به طول ۳۴۰۰ متر، احداث شبکه روشنایی معابر در بلوار خلیج فارس، ورودی شهر فیض آباد از سمت بجستان به طول ۸۰۰ متر و احداث شبکه روشنایی معابر در ورودی شهر فیض آباد از سمت گناباد تا سه راهی مهنه به طول ۷۵۰ متر از جمله مسیرهای بوده که نسبت به تامین روشنایی آن اقدام شده است.   وی افزود: جمع شبکه احداث شده ۴۹۵۰ متر بوده که اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در برداشته است.   حجازی بیان کرد : حدود یک کیلومتر از تامین روشنایی ورودی شهر فیض آباد از بلوار شهید سلیمانی باقی مانده که در سال آینده تکمیل خواهد شد.   فرماندار مه ولات گفت : مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت تامین روشنایی نقاط حادثه خیز و تقاطع های روستایی در محور شادمهر - کاشمر، فیض آباد - بجستان، سه راهی خیرآباد و فیض آباد - کاشمر برای سال آینده اعتبار گذاشته شده است.   حجازی از تلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره برق شهرستان در جهت اجرای این پروژه ها قدر دانی کرد .

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودی‌های شهر فیض آباد مه ولات
  • احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • احداث گرمخانه درنقده نیازمند تخصیص زمین
  • ضرورت تخصیص زمین مناسب برای احداث گرمخانه از سوی شهرداری نقده
  • از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • شهریار: آسیب دیده‌ایم اما یک درصد هم ناامید نیستیم
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین
  • اعلام جزئیات احداث زیرگذر میدان سپاه