Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آخرین روز هفته تربیت بدنی ظهر امروز 10 نفر از دانشجویان ورزشکار و قهرمان ملی و بین‌المللی با حضور در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این نشست صمیمی با تبریک هفته تربیت بدنی به قهرمانان و پهلوانان حوزه ورزش و تربیت بدنی از اهمیت اخلاق و جوانمردی در ورزش سخن گفت و با اشاره به زندگانی بزرگمردانی همچون جهان پهلوان تختی و پوریای ولی، یادآور شد: «این حرکت پهلوانان است که در تاریخ ماندگار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی از محبوبیت و مرجع بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان در جامعه امروز استفاده کرد و از ورزشکاران حاضر خواست تا از این فرصت برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ اخلاق و ورزش استفاده کنند.

اسفندیار، ورزش را عاملی موثر در تخلیه استرس های زندگی ماشینی در دنیای امروز برشمرد و افزود: «نزدیک به 90 درصد نابسامانی های جامعه با ورزش از بین می رود.»

وی به اهمیت سلامتی و نشاط بانوان و تاثیر مستقیم آن در ارتقای نشاط جامعه اشاره و از بانوان ورزشکار خواست تا در راستای ترویج این مهم بیش از پیش همت گمارند.

دکتر مسیب داوری رئیس دانشکده تربیت بدنی واحد اسلامشهر نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های رئیس و دیگر مسئولان واحد اسلامشهر از فعالیت های ورزشی و ورزشکاران در این واحد دانشگاهی، واحد اسلامشهر را از جمله واحدهای مطرح کشور در زمینه ورزش دانست و گفت: «امروز واحد اسلامشهر در زمینه ورزش و تربیت بدنی بعنوان یک برند ملی و بین المللی شناخته شده است.»

این نشست با اهدای لوح و تجلیل از 10 ورزشکار ملی و جهانی واحد اسلامشهر؛ ثریا آبیار مقام پنجم جهان در قایقرانی، الهه نوبهاری قهرمان مسابقات بین المللی کاراته و عضو تیم ملی کاراته بانوان، تقی اکبرنژاد قهرمان پیشین جهان و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، بهنام مهدی زاده قهرمان کشتی فرنگی جهان و عضو تیم ملی، شهرام مهدی زاده قهرمان جهان و مربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی، سجاد گنج زاده قهرمان جهان در رشته کاراته، احمدرضا عبادی پور عضو تیم ملی پینگ پونگ و قهرمان مسابقات بین المللی، حبیب حاتمی قهرمان جهان و مربی تیم ملی نوجوانان در رشته کاراته، مجید حاجی بنده عضو تیم ملی فوتسال و قهرمان مسابقات دانشجویی آسیا و سید ابوالفضل حسینی قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا توسط رئیس واحد اسلامشهر ادامه و با قدردانی قهرمانان از دکتر اسفندیار خاتمه یافت.

تجلیل از طاهر ویسی مدیر ورزش، پروین ولی زاده و غلامرضا صفرخانلو کارشناسان تربیت بدنی این واحد دانشگاهی از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند

 ضیاءالرحمان مدنی والی لوگر در دیدار با «رزا اوتنبایوا» رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل (یوناما) اظهار داشت: این نهاد بین‌المللی باید واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

وی افزود: حکومت افغانستان تلاش‌های زیادی را برای آموزش و رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر انجام داده است.

مدنی ادامه داد: جهان با حکومت کنونی افغانستان منصفانه رفتار نمی‌کند.

رئیس یوناما نیز در این دیدار تاکید کرد که در آینده نزدیک، یک میلیون کلاس آموزش‌های اجتماعی در افغانستان ایجاد می‌شود.

«شیرمحمد عباس استانکزی»، معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان نیز پیش از این در سفر به ولایت لوگر گفته بود که شرایط خوبی در افغانستان به ویژه برای افراد بازگشته از دیگر کشورها فراهم شده است.

وی تاکید کرده بود که غربی‌ها از واقعیت‌های عینی افغانستان بی خبر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟