Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:03:16 GMT

چرا «ایسکو» در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ نبود؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۶۲۰۸

چرا «ایسکو» در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ نبود؟

در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ فیفا که در مراسم «بست» انتخاب شدند ایسکو جایی نداشت و این در حالی است که این بازیکن آماری فوق‌العاده داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم منتخب سال ۲۰۱۷ در مراسم بست فیفا انتخاب شدند و نکته عجیب این بود که ایسکو، ستاره جوان تیم فوتبال رئال مادرید جایی در آن نداشت. این موضوع که ترکیب تیم منتخب ۳-۳-۴ است می‎تواند یکی از دلایل انتخاب نشدن ستاره مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوال اینجاست که چه کسانی بهتر از ایسکو کار کردند؟ برخی معتقدند درخشیدن ایسکو کمی دیر آغاز شده و به این دلیل جایش در تیم خالی است. او سال ۲۰۱۷ را با دو گل مقابل گرانادا آغاز کرد و بعد در بازی مقابل اوساسونا منجی رئال شد. از آن به بعد هم به راحتی می‎توان او را یکی از بهترین هافبک‎های رئال مادرید دانست.

درخشش عالی او مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در ماه آوریل بود، بعد از آن هم مقابل اتلتیکومادرید گل زد و رئال را به فینال لیگ قهرمانان رساند. او حتی در فینال که رئال موفق شد با نتیجه ۴ بر یک یوونتوس را شکست دهد هم ۳ پاس گل ارسال کرد. اما با این همه جایی در ترکیب بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۷ نداشت.

وقتی آمار او را بدانید بیشتر متعجب می‎شوید. او ۱۱ گل زد و ۱۲ پاس گل داد و به رئال کمک کرد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود. اگر جزئیات تعداد  دریبل‌ها، پاس‌های سالم، کنترل توپ و ... را هم بدانید به وجد می‏آیید. اما به نظر برای قرار گرفتن در ترکیب تیم بهترین‌ها باید از این هم بهتر بود.

بعضی می‏گویند او بین ماه‌های سپتامبر و دسامبر عملکرد ویژه‎ای نداشته است. اما کسی به این اشاره نمی‎کند که مودریچ و کروس هم دو ماه مصدوم بودند. انتقادات همیشه برای ایسکو است.

پس چه از نظر احساسی و چه طبق گفته آمار ایسکو یکی از بهترین‌های ۲۰۱۷ است که از لیست بهترین‌ها باز مانده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم