Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از هشتاد و پنجمین دربی پایتخت اظهار داشت: من چند ماهی در ایران نبودم و به دلیل اختلاف زمانی آمریکا با ایران چندان موفق به تماشای بازی‌های پرسپولیس نشدم اما نتایج را پیگیری می‌کردم و مثل همه طرفداران از پیروزی‌ها خوشحال و از شکست‌ها ناراحت می‌شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه مسائل زیادی دست به دست همدیگر داد و باعث شد پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال شکست بخورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. وقتی بی‌توجهی صورت بگیرد، چنین چیزهایی به وجود می‌آید و به تیم و البته غرور ملی لطمه وارد می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی او از دربی 85 چیست، گفت: من دانش فوتبالی کمی دارم و نمی‌توانم به سادگی بازی را تحلیل کنم. الان فوتبال و در کل ورزش، یک علم محسوب می‌شوند. اگر دانش روز را دنبال نکنید، نمی‌توانید تحلیل درستی داشته باشید. اگر در باشگاه و کنار بازیکنان و مربیان نباشید، تمرینات را از نزدیک نبینید و از شرایط روحی و جسمی بازیکنان مطلع نباشید، آگاهی لازم را برای آنالیز ندارید. به صرف تماشا از قاب تلویزیون نباید به خود اجازه دهیم اظهار نظر کنیم. ما نمی‌دانیم در تمرینات چه اتفاقاتی می‌افتد و بازیکنان چه شرایطی دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حواشی پیش آمده مبنی بر محرومیت محسن مسلمان و شب‌گردی چند بازیکن این تیم در دبی تصریح کرد: چرا باید چنین حاشیه‌هایی به وجود بیاید؟ مدیریت در این زمان کجاست و چه کار می‌کند؟ بازیکن چرا باید به خود اجازه دهد که دیر وقت به محل اقامت تیم برگردد؟ البته به نظر من، بازیکن و باشگاه مقصر نیستند بلکه قوانین وضع شده برای فوتبال ما مشکل دارند.

کلانی در واکنش به محرومیت مسلمان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل استعمال قلیان خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق اصلا چه کاره است که اینگونه قضاوت می‌کند؟ به کمیته اخلاق چه ربطی دارد که در زندگی خصوصی بازیکنان دخالت می‌کند؟ حتی به فدراسیون فوتبال هم ربطی ندارد. این مسائل جزو زندگی شخصی بازیکنان است. می‌گویند بازیکن در مکان عمومی قلیان کشیده اما باز هم حریم شخصی و زندگی خصوصی بازیکن است و به هیچ کسی ارتباطی ندارد.

وی افزود: باید مواردی را در قرارداد بازیکنان پیش‌بینی کنند که اگر فلان ساعت در هتل یا باشگاه حاضر نبودی، این مقدار از مبلغ قراردادت کسر خواهد شد. کمیته اخلاق کجای فوتبال است که به این مسائل ورود می‌کند؟ یک بار به مسئله خالکوبی وارد می‌شوند که البته بیخود می‌کنند! دلیل این مسئله هم نبود سندیکا و اتحادیه در فوتبال ماست. کاری ندارم که تحصیلات عمده بازیکنان ما در چه سطحی است اما قطعا یک بازیکن در مقابل کمیته اخلاق که از قضات و وکلای با تجربه تشکیل شده، نمی‌تواند از خود دفاع کند. این کار را باید سندیکا انجام دهد که متأسفانه وجود ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: فکر می‌کنند با محروم کردن 4 بازیکن می‌توانند فرهنگ‌سازی کنند؟ اعضای کمیته اخلاق تصور می‌کنند خودشان انسان‌های پاکی به شمار می‌روند و از همه چیز مبرا هستند؟ بازیکن دلش خواسته قلیان بکشد، اگر راست می‌گویند بروند جلوی مسببان فسادهای فوتبال را بگیرند. به طور مثال من دلم می‌خواهد بروم در کافه بنشنیم و موزیک گوش بدهم، به کسی چه ارتباطی دارد؟ متأسفانه بدون اینکه بازیکنان مورد نظر را دعوت کنند و صحت و سقم ماجرا را بپرسند، بدون اطلاع دخالت می‌کنند و نظر می‌دهند. همه این کارها برای تحریک و ناراحت کردن مردم است. می‌خواستند در آستانه دربی، فکر مردم را درگیر کنند وگرنه می‌توانستند با انتشار اطلاعیه‌ای از جریمه بازیکنان خبر بدهند، نه اینکه یک دفعه محروم‌شان کنند.

کلانی در پایان گفت: ما در قرن بیست‌ویکم قرار داریم و نباید در محدوده حرمت‌های زندگی شخصی افراد قدم بزنیم. با این ایرادگیری‌ها و محرومیت‌ها به تیم‌ها لطمه می‌زنند؛ تیم هم که لطمه بخورد، میلیون‌ها هوادار بی‌گناه صدمه می‌بینند. به هوادار چه ارتباطی دارد که بازیکن تیم محبوبش در ایام فراغت خود چه کار می‌کند، او که نباید متضرر شود. با این کارها خودمان را مسخره دنیا کرده‌ایم.

604

حسین کلانی کلانی پرسپولیس پرسپولیس استقلال دربی 85

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روز‌های اخیر مطالب نادرستی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ مطابق ماده ۱ آیین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلا در زمره کارکنانی که به آنها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذیربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم گیری درباره سهم بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیات واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل