Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:38:18 GMT

افتتاح چهارمین المپیاد درون مدرسه‌ای در بجستان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۷۳۵۹

افتتاح چهارمین المپیاد درون مدرسه‌ای در بجستان

صبح امروز و هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی چهارمین المپیاد درون مدرسه‌ای در 80 مدرسه بجستان افتتاح و طی سال تحصیلی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، صبح امروز و هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی چهارمین المپیاد درون مدرسه‌ای در 80 مدرسه بجستان افتتاح و طی سال تحصیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بجستان که برای افتتاح این مراسم به دبستان سید نورالدین علوی شهر بجستان رفته بود در جمع دانش آموزان این مدرسه اظهار کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش است، در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به تربیت‌بدنی و ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند و به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی باهدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

 

حسن عزیزی ضمن برشمردن اهداف این المپیاد تصریح کرد: یکی از اهداف مهم المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است. به‌طوری‌که دانش‌آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای بیرون می‌آیند و به کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای هدایت می‌شوند.

 

وی افزود: مدرسه محوری و مشارکت‌جویی اولیا‌ء و دانش آموزان در برگزاری المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای یکی از ظرفیت‌هایی است که این طرح دارد و می‌تواند نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان داشته باشد.

 

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بجستان تأکید کرد: امسال افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در 80 مدرسه بجستان برگزار می‌شود، البته هدف از برگزاری افتتاحیه المپیاد برگزاری مراسم پرزرق‌وبرق نیست، بلکه آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیمی همچون سرود المپیاد، سوگند المپیاد و رژه ورزشی است. در سال جاری حدود 2500 دانش‌آموز باید تحت پوشش المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای قرار بگیرند که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشت.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: معلم تربیت‌بدنی مدرسه مسئولیت امور فنی المپیاد را بر عهده دارد و باید بر مسائل فنی نظارت کند، البته در چند سال گذشته مدیران مدارس علاقه زیادی به برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای پیداکرده‌اند و استقبال خوبی از این طرح در مدارس شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان را یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر کرده است، بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن استان ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بیش از یک‌هزار مدرسه غیردولتی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس استان با حضور بیش از دو هزار و ۶۰۰ روحانی بر ترویج نماز بین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مدارس در راستای تربیت نسلی متعهد و تمام ساحتی طراحی و تدوین شود.

رضایی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات قرآن و عترت در سطح مدرسه، منطقه و استان، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در تربیت نسل قرآنی دارد و مؤثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رعایت حجاب و عفاف را در تمامی مراکز و مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش ضروری دانست و بر به‌روزرسانی و ابلاغ مجدد منشور حجاب و عفاف مدارس استان در اسرع وقت تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور
  • ۶۰ درصد مردم قزوین کم تحرک هستند