Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد امروز در سکوت خبری و عدم حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در این مراسم "سید مرتضی سیدکلان" که پیش از این سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد بود با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به‌عنوان رئیس این اداره انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد در حالی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد، که خبری از حضور و یا دعوت خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مراسم نبود.

این کم لطفی مسئولان به خبرنگاران برای حضور در جلسات تودیع و معارفه شهرستان در ماه های اخیر برای بار اول نبوده و مواردی همچون مراسم معارفه رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت، ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) و ارس، رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مدیریت کشت و صنعت پارس و ... در ماه‌های گذشته، باعث گلایه‌مندی خبرنگاران و اصحاب رسانه شده است.

اینجاست که نقش ضعیف روابط عمومی ادارات شهرستان آشکار می‌شود و این در حالی است که این رابطان خبری مردم و مسئولان همواره از ارتباط و مصاحبه مستقیم خبرنگاران با مسئولان اداره مربوطه خود، شکایت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود