Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بازدید ۶۰۰ هزار و ۳۰ نفر از امکان تاریخی و طبیعی استان همدان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همدان بازدید کردند.

علی خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 75 هزار و 623 هزار گردشگر در هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و اقامتگاه‌های بوم گردی استان همدان اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسار با اشاره به بازدید گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان افزود: در شش‌ماهه نخست امسال 600 هزار و 30 نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند که بیشترین بازدید از آرامگاه بوعلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 4 هزار و 900 گردشگر خارجی در استان همدان اقامت داشتند، عنوان کرد: 5 هزار و 500 گردشگر خارجی در نیمه نخست امسال از اماکن تاریخی و طبیعی استان همدان بازدید کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تأکید کرد: بیشترین گردشگران خارجی که به همدان سفر می‌کنند از قاره اروپا و از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا هستند.

خاکسار ابراز کرد: با بررسی‌های انجام شده امسال میزان ماندگاری مسافران در استان همدان دو الی 2.5 روز است که در سال گذشته میزان ماندگاری یک الی دو روز بود.

وی با اشاره به اینکه دو مقطع از سال شاهد پیک سفر در استان همدان هستیم، بیان کرد: در نوروز بیشترین گردشگرانی که وارد استان همدان شدند از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان و استان مرکزی بوده و در تابستان بیشتر گردشگران از خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و فارس هستند.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • جاذبه های دیدنی نیاسر کاشان، کهن باغشهر ایران
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان