Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  افشین داوری، سرپرست فدراسیون بوکس گفت: با مساعدت و محبت های دکتر نوبخت مبلغ ۱۳ میلیارد در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت تا کار تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس بعد از سال ها مجددا از سر گرفته شود.

وی افزود: در جلسه ای که اخیرا با دکتر نوبخت داشتم، ایشان دستور دادند ۱۳ میلیارد اعتبار برای تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس، اختصاص یابد که این حرکت وی، باعث شور و شعف فراوان در خانواده بوکس کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام دکتر نوبخت، ادامه داد: با اختصاص این مبلغ، پس از ۱۱ سال مجددا شاهد آغاز احداث، تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس خواهیم بود که در زمینه برگزاری اردوها و سایر برنامه های فدراسیون، به خودکفایی اقتصادی خواهیم رسید.

سرپرست فدراسیون بوکس در ادامه، درباره وضعیت فعلی این فدراسیون اظهار داشت: خدا را شکر فدراسیون در آرامش به کار خود ادامه می دهد. کار ثبت نام از کاندیداها انجام شده و پایان هفته نیز مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، به میزبانی شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

داوری در پایان، به وضعیت مربیان تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: پس از پایان قرارداد مربیان خارجی، آنها به کشورشان باز می گردند. گزینه اصلی ما، مربیان ایرانی هستند. چرا که از سطح فنی بالایی برخوردارند و در مسابقات مختلف بین المللی و برون مرزی، نشان داده اند چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال

 پورخردمند گفت: مجتمع فرهنگی و مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید