Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ساری، به‌نقل از روابط‌عمومی ثبت اسناد و املاک مازندران، محمد حسن بهادر از کسب بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال درآمدهای ثبتی در شش ماهه اوّل امسال خبر داد و اظهار داشت: درآمدهای محقق شده استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این مبلغ ۲۶۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمدهای استانی و ۱۹۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمد ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادر تصریح کرد: درآمد مصوب استانی اداره‌کل ثبت اسناد و املاک در شش ماهه نخست امسال، ۱۸۵ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده که در این مدت علاوه بر تحقق درآمد فوق مبلغ ۸۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون نیز مازاد درآمدکسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این درآمدها، ۹۴ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال درآمد حاصل از اجرای ماده ۱۷ قانون جامع (کاداستر) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۸ درصدر رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تصریح کرد بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت ۸ درصد سهم شهرداریها از درآمد سران دفاتر اسناد رسمی به حساب آنها واریز شد و طبق قانون بودجه، از محل درآمدهای خدمات ثبتی ۴۲ درصد به جمعیت هلال احمر و ۸ درصد به شهرداری‌ها تعلق می‌‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دومین دستگاه پردرآمد استان به دلیل استیجاری بودن ۱۰ واحد ثبتی در استان سالانه بیش از هفت میلیارد ریال اجاره بهاء پرداخت می‌کند افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۴۷ میلیارد ریال بودجه عمرانی برای ساختمان در دست ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری اختصاص داده شد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت

طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی‌های آیفون تقریبا در تمام بازارهای جهان کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی‌های آیفون تقریبا در تمام بازارهای جهان کاهش یافته است.

این غول فناوری اعلام کرد که تقاضای کلی برای گوشی‌های هوشمند آیفون در سه ماه اول سال جاری میلادی بیش از 10 درصد کاهش یافته و فروش در هر منطقه جغرافیایی به جز اروپا شاهد افت بوده است.

اپل همچنین اعلام کرد که به طور کلی، درآمد کل این شرکت با 4 درصد کاهش به 90.8 میلیارد دلار (72.5 میلیارد پوند) رسیده است که بزرگترین کاهش در بیش از یک سال گذشته است.

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چیناپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

با این وجود، نتایج آن‌طور که انتظار می‌رفت بد نبود و قیمت سهام اپل در معاملات پس از ساعات کاری در نیویورک افزایش یافت.

اپل در ادامه تأکید کرد که این ارقام به دلیل اختلالات عرضه مرتبط با شیوع کرونا به دست آمده است، اختلالاتی که منجر به فروش قوی و غیرمعمول در مدت مشابه سال گذشته شد.

اپل با اشاره به محصولات آینده این شرکت و سرمایه گذاری در هوش مصنوعی (AI) متعهد شد که فروش در ماه های آینده به سمت رشد بازگردد.

بر اساس این گزارش، فروش آیفون در بازار مهم و بزرگ خود یعنی چین 8 درصد کاهش یافت.

تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز طی اظهاراتی تلاش کرد تا به سرمایه گذاران در مورد وضعیت تجارت این شرکت در دومین اقتصاد بزرگ جهان اطمینان دهد و اشاره کرد که فروش آیفون در چین شاهد افزایش بوده است.

وی گفت: من دیدگاه خوبی نسبت به چین در دراز مدت دارم.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که رقابت اپل در بازار چین با رقبای محلی مانند هواوی تشدید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات