Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@06:38:20 GMT

از جادوگر تا زاید؛ 10 دقیقه مرگبار دربی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۸۴۸۲

از جادوگر تا زاید؛ 10 دقیقه مرگبار دربی

وبسایت رسمی برنامه نود - اگر دربی تهران 80 دقیقه بود، استقلال در یک دهه اخیر بردهای بیشتری داشت و کمتر هم شکست می‌خورد.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس در سال‌های اخیر، تیم دقایق پایانی دربی تهران بوده است. تیمی که تا دقیقه 80، هیچ نتیجه‌ای نمی‌تواند آن‌ها را ناامید کند. در یک دهه گذشته، پرسپولیس توانسته 11 گل پس از دقیقه 80 دربی بزند و آمار فوق العاده‌ای در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 گلی که بارها، جای تیم برنده را عوض کرده‌اند.

لیگ هفتم و هشتم، پرسپولیس سه بازی با گل‌های دقایق پایانی از باخت فرار کرد و دربی مساوی شد. لیگ نهم، گل دقایق پایانی کریم باقری برد را پرسپولیس هدیه داد. لیگ یازدهم، هت تریک ایمون زاید از دقیقه 81 تا 92 بازی باخته پرسپولیس را تبدیل به بردی ارزشمند کرد. لیگ چهاردهم امید عالیشاه گل پیروزی بخش دربی را زد و لیگ پانزدهم، جری بنگتسون پرسپولیس را از شکست فراری داد.

دو گل آخر پرسپولیس در دقایق آخر دربی، تاثیری در تیم برنده و بازنده نداشت. لیگ پانزدهم محسن مسلمان گل چهارم پرسپولیس را زد و برد این تیم را خاطره‌انگیزتر کرد و لیگ شانزدهم، گل جلال حسینی فقط توانست فاصله شکست را کمتر کند. پرسپولیسی‌ها در همین یک دهه، فقط سه گل در دقایق پایانی از استقلال خورده‌اند که دو گل آن در تیم برنده و بازنده تاثیری نداشته و فقط گل مجیدی در بازی رفت لیگ دهم، توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

11 گل پس از دقیقه 80 و عوض کردن سرنوشت 7 مسابقه، نشان می‌دهد بخش مهم دربی برای پرسپولیس بعد از دقیقه 80 آغاز می‌شود. دقایقی که آن‌ها می‌توانند هر نتیجه‌ای را به نفع خودشان تغییر دهند.

گل‌های پرسپولیس در دقایق پایانی دربی در یک دهه گذشته

لیگ شانزدهم / دربی برگشت / دقیقه 93 جلال حسینی

لیگ پانزدهم / دربی برگشت / دقیقه 85 محسن مسلمان

لیگ پانزدهم / دربی رفت / دقیقه 96 جری بنگتسون

لیگ چهاردهم / دربی رفت / دقیقه 82 امید عالیشاه

لیگ یازدهم / دربی برگشت / دقیقه 81، 83 و 92 ایمون زاید

لیگ نهم / دربی برگشت / دقیقه 87 کریم باقری

لیگ هشتم / دربی برگشت / دقیقه 94 مازیار زارع

لیگ هشتم / دربی رفت / دقیقه 87 علی کریمی

لیگ هفتم / دربی رفت / دقیقه 84 محسن خلیلی

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه نیمه اول، بازیکنان ملوان در دقیقه ۲+ ۹۰ فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست دادند. در وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد و در دقیقه ۱۱۹ حسین صادقی روی پاس ابوذر صفرزاده گل دوم را برای ملوان به ثمر رساند تا این بازی با برتری دو بر یک شاگردان تارتار به پایان برسد و این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089360

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲