Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از نشانه ها می گوید که دیگر همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد. این نشانه ها عبارتند از :

نشانه های عدم علاقه مردان

به هر قیمتی می خواهد که ظاهر خود را تغییر دهید

هر فردی چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن است که شما اندام ایده آل مرد زندگی تان را نداشته باشید اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که باید در اولویت او باشد، سلامت شماست. آیا او حاضر است که شما با غذا نخوردن، تنها برای رسیدن به تناسب اندام، به جسم تان آسیب برسانید؟ اگر اینگونه است، به جای از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهید.

 رویاهای شما را نادیده می گیرد

شاید مرد زندگی تان با آرزوهای شما یا حتی با برخی از آنها موافق نباشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرد. شما باید بتوانید در کنار او از آرزوهایی که در سر دارید سخن بگویید، او نیز باید با گوش جان آنها را بشنود، حتی اگر قبول شان نداشته باشد. در واقع مردی که شما انتخاب می کنید باید حامی تان باشد. بنابراین اگر هر زمان که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و عکس العملی منفی از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید.

 به حریم خصوصی تان تجاوز می کند

اعتماد، مهمترین بخش یک رابطه عاطفی است. شاید جذابیت فیزیکی اوست که شما را به سمت اش جلب می کند اما در بلند مدت، اگر اعتمادی در کار نباشد، رابطه شما نیز دوامی نخواهد داشت. برخی از زوج ها عادت دارند که گوشی یکدیگر را چک کنند. اگر این کار بدون اجازه صورت گیرد، اشتباه محض است. بنابراین اگر شریک زندگی تان به شما اعتماد ندارد و به حریم خصوصی تان تجاوز می کند، رابطه شما با او از پایه و اساس اشتباه است.

 در ملا عام شما را سرزنش می کند

هیچ رابطه ای نیست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید، بنابراین زمان هایی در رابطه عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهای طرف مقابل تان از کوره در می روید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر می برید، باید خودتان را کنترل کنید و تا زمان تنهایی تظاهر کنید که با شریک زندگی تان رابطه خوبی دارید. اگر مرد زندگی تان این گونه نیست و در مقابل دیگران رفتارش زشت با شما دارد، مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد، حسی که لایق آن نبوده و نیستید.

 شما را در اولویت نمی گذارد

طبیعی است! ممکن است در دوره ای از زندگی، شما اولویت اول مرد زندگی تان نباشید، به عنوان مثال او مجبور شود که در دوره ای زمان بیشتری را با خانواده اش سپری کند یا برای کارش وقت بیشتری بگذارد؛ اما اگر این رفتار همیشگی شود مثلا او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد، بدانید که انتخاب اول او نیستید. اگر چه شما نمی توانید هر روز در اولویت برنامه های او باشید اما در کل باید این حس را در شما ایجاد کند که یکی از مهمترین بخش های زندگی او هستید، نه دائما آخرین انتخاب او. بنابراین اگر حس نمی کنید که پادشاه زندگی او هستید، وقت آن است که در انتخاب تان تجدید نظر کنید.

 از صحبت های جدی و مهم فراری است

خیلی ها از صحبت های جدی فراری اند، از این جهت که فکر می کنند ممکن است به دعوا و ناراحتی ختم شود. اما نمی توان همیشه از این وضعیت فرار کرد زیرا بی شک اختلاف نظرهایی رخ می دهد که جز با صحبت کردن حل نخواهد شد. اگر چه این کار صبر و حوصله می خواهد اما در نهایت منجر به حل مشکل می شود. بنابراین اگر مرد زندگی شما مدام از حرف زدن در مورد مسائل جدی زندگی بیزار است، نشانه ضعف اوست. به مردی که در سختی ها شما را تنها بگذارد، اعتمادی نیست. شما لایق قوی ترین ها هستید.

 رابطه شما را پنهان می کند

هر کسی به نوعی با فرد مورد علاقه اش برخورد می کند. ممکن است مرد مورد علاقه شما دست شما را بگیرد و شما را به همه دوستان و اعضای خانواده اش معرفی کند یا حتی شما را از آنها پنهان کند. اگر طرف مقابل تان جزو دسته دوم است، باید به احساس او و جدیت اش در رابطه شک کنید. باید دلیل پنهان کاری اش را بپرسید. شاید او در رابطه دیگری به سر می برد یا شما را به عنوان زن زندگی اش قبول ندارد. دلیل او هر چه باشد، شما باید فردی را انتخاب کنید که از نشان دادن شما به اطرافیان اش احساس غرور کند و به خود ببالد.

 

شما را از دیدار دوستان تان منع می کند

در ابتدای رابطه، زمانی که شما شور و اشتیاق زیادی دارید، شاید ساده باشد که هر چه غیر معشوقه تان را از زندگی تان حذف کنید اما این شرایط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نیست که شما در چه مرحله ای از رابطه به سر می برید، دوستان تان بخش مهمی از زندگی تان هستند که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین اگر فردی خواست آنها را از زندگی شما بیرون کند، بهتر است که خودش از زندگی شما بیرون رود. همه ما به دوستانی احتیاج داریم تا زمانی را با آنها سپری کنیم، بنابراین زیر بار حرف زور هیچ مردی در این مورد نروید.

 شما را با دیگران مقایسه می کند

مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقایسه می کند یا این که ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال می زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با مقایسه تحقیر شود.

 با احساسات تان بازی می کند

شما باید کنار مردی که انتخاب می کنید، احساس آرامش داشته باشید. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازی کند، بدین معنی است که هیچگاه طعم آرامش را در رابطه نخواهید چشید. رفتارهای مختلفی می تواند احساسات شما را خدشه دار کند، به عنوان مثال اواعتماد به نفس را از شما می گیرد، شما را تحقیر یا تمسخر می کند، مدام روی شما عیب می گذارد و... این رفتارها به مرور زمان شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما می گیرد. بنابراین هر چه سریع تر به رابطه تان با چنین فردی خاتمه دهید و دنبال مردی باشید که برای شخصیت تان ارزشی والا قائل است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟

روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است اسکناس‌های درشت وارد بازار شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، برخی منتقدان عنوان می‌کنند که چاپ اسکناس درشت باعث افزایش حجم پول می‌شود؛ درحالی‌که این امر یک موضوع فنی است و هیچ اثری بر متغیر‌های پولی و تورم ندارد. درحالی‌که بی‌ارزش شدن اسکناس و ایران‌چک‌های موجود هزینه چاپ آن‌ها را افزایش داده، مقتضی است سیاستگذار با چاپ اسکناس و ایران‌چک‌های درشت‌تر، نسبت اسکناس در معاملات روزانه کشور را به سطح استاندارد جهانی افزایش دهد.

به دنبال برخی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با انتشار ایران‌چک‌های ۵۰۰هزارتومانی از سوی بانک‌مرکزی، «دنیای‌اقتصاد» این موضوع را از این نهاد پیگیری کرد که مطابق این پیگیری‌ها به‌نظر می‌رسد بانک‌مرکزی هنوز تصمیمی برای رونمایی از اسکناس‌های جدید ندارد. فارغ از درست یا نادرست‌بودن این خبر، به نظر می‌رسد اقتصاد ایران در شرایطی قرار دارد که انتشار اسکناس‌های درشت در آن یک ضرورت به‌شمار می‌رود.

روز گذشته خبری منتشر شد که از برنامه بانک‌مرکزی برای ورود ایران‌چک‌های ۵۰۰هزارتومانی به بازار خبر می‌داد. پیگیری‌ها از بانک‌مرکزی نشان می‌دهد سیاستگذار پولی کشور هنوز تصمیمی برای افزایش ارزش اسمی اسکناس‌‎های موجود در بازار ندارد. با‌این‌حال بسیاری از کارشناسان بر جای خالی اسکناس‌های درشت در اقتصاد ایران تاکید می‌کنند. یکی از دلایل این موضوع این است که طی سال‌های گذشته، با افزایش تورم، هزینه چاپ برخی از اسکناس‌های موجود از ارزش‌ریالی آن‌ها پیشی‌گرفته و عملا چاپ اسکناس جدید را غیراقتصادی می‌کند.

افت ارزش اسکناس‌های موجود

به عبارت دیگر، طی دهه‌۹۰ با افزایش مداوم تورم و جهش‌های ارزی که رخ‌داد، قدرت خرید‌ریال در مقابل سایر ارزها، افت شدیدی را تجربه کرد. برای مثال در مهرماه سال‌۹۷ که بزرگ‌ترین شوک ارزی تاریخ اقتصاد ایران رخ‌داد، رشد نقطه‌به‌نقطه دلار در داخل کشور ۲۷۱درصد بوده‌است، یعنی ارزش این اسکناس خارجی در مقابل ریال حدود ۳‌برابر شد و هر دلار از ۴هزار‌تومان به ۱۴هزار و ۷۰۰تومان رسید. امروز نیز با درشت‌ترین اسکناس موجود که همان اسکناس ۱۰۰هزارتومانی است، تنها می‌توان کمی بیش از یک دلار و نیم خریداری کرد. همین موضوع ضرورت چاپ اسکناس‌های درشت را پررنگ‌تر می‌کند.

در همین رابطه یکی دیگر از مشکلاتی که ریز‌بودن اسکناس‌ها در ایران به‌وجود می‌آورد، تا حدودی جنبه اجتماعی دارد. بار‌ها دیده‌شده افرادی از خارج کشور به ایران سفر می‌کنند و قصد تبدیل پول خود به‌ریال را دارند، برای مثال به ازای یک اسکناس ۱۰۰دلاری یا ۱۰۰یورویی، حجم بالایی اسکناس‌ریالی دریافت می‌کنند که همین موضوع می‌تواند به وجهه بین‌المللی اقتصاد ایران ضربه وارد کند. به‌دنبال این موضوع در صورتی‌که اسکناس‌های درشت چاپ شوند این مساله تا حدودی کمرنگ خواهد شد.

غیراقتصادی‌بودن چاپ اسکناس‌های ریز

از سوی دیگر، یکی از مواردی که این مشکل در آن مشهود است، معضل تامین اسکناس خودپردازهاست. در مواقعی که تقاضا‌ها افزایش می‌یابد، مانند روز‌های پایانی سال، بار‌ها پیش‌آمده که متقاضیان به خودپرداز‌های متعددی مراجعه کرده‌اند و با نبود اسکناس مواجه شده‌اند. در بسیاری از مواقع هم اسکناس‌های ریز در خودپرداز‌ها وجود نداشته و تنها اسکناس‌های ۵۰ و ۱۰۰هزار‌تومانی موجود است. بانک‌مرکزی در همین رابطه تاکید کرده‌است که در بسیاری از موارد، هزینه چاپ برخی اسکناس‌ها از ارزش آن‌ها بیشتر شده و به همین دلیل چاپ اسکناس جدید دیگر صرفه اقتصادی ندارد. در چنین شرایطی چاپ اسکناس درشت می‌تواند این مساله را برطرف کند.

یکی از ابهاماتی که در این رابطه می‌توان به آن اشاره کرد، امکان ردیابی معاملات افرادی که به قصد اخلال در بازار‌ها فعالیت می‌کنند با اسکناس‌های ریز است. در پاسخ به این ادعا باید گفت کسانی که در بازار فعالیت‌های سفته‌بازانه انجام می‌دهند، حجم بالایی معاملات دارند که در عمل نمی‌توانند از اسکناس استفاده کرده و معاملات خود را به‌صورت نقدی انجام دهند، بنابراین این ایراد به چاپ اسکناس درشت نیز بلاموضوع است.

چاپ اسکناس درشت تورم‌زاست؟

اما شاید بتوان مهم‌ترین مخالفتی را که با انتشار اسکناس‌های جدید مطرح می‌شود تورم‌زا‌بودن آن عنوان کرد. در همین رابطه برخی این نگرانی را مطرح می‌کنند که چاپ اسکناس‎های جدید می‌تواند اثرات تورم‌زا برای اقتصاد داشته‌باشد. دلیل این ادعا اثر نقدینگی در افزایش تورم به‌عنوان یک موتور اصلی رشد سطح عمومی قیمت‌ها مطرح می‌شود. در رابطه با این موضوع باید تاکید کرد که از سال‌۱۳۹۹که اسکناس جدیدی در اقتصاد ایران رونمایی نشده‌است، همچنان شاهد رکوردشکنی‌های تورمی بوده‌ایم.

از سوی دیگر بسیاری از اقتصاد‌های پیشرفته که اسکناس‌های درشتی در آن‌ها مبادله می‌شود، تورم‌های پایینی دارند، بنابراین نمی‌توان گفت این اقدام می‌تواند به رشد تورم دامن بزند. به‌عبارت دیگر، آنچه می‌تواند روند تورمی فعلی را مهار کند، توجه به بی‌انضباطی مالی و بودجه‌ای دولت، کاهش هزینه‌ها و به‌طور کلی مقابله با کسری‌بودجه است. همچنین لازم است در همین راستا اصلاحات گسترده در نظام بانکی صورت پذیرد تا خلق نقدینگی و تشدید تورم از این مسیر کنترل شود.

به‌عبارت دیگر آنچه موافقان انتشار اسکناس‌های جدید و درشت بر آن تاکید می‌کنند این است که عوامل اثرگذار بر تورم را باید در جای دیگری ردیابی کرد و این اقدام نمی‌تواند بر افزایش تورم اثرگذار باشد. د ر حال حاضر به نظر نمی‌رسد اقتصاددانان ارتباطی میان تورم با ارزش اسکناس‌ها پیدا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • دلایل افزایش وزن که از آن بی خبر هستید
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • روز آگاهی از اوتیسم بزرگسالان ۱۴۰۳+ تاریخچه و پوستر Adult Autism Awareness Day 2024
  • برای درمان بواسیر باید به چه موضوعاتی توجه کرد؟
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح