Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محسن بنگر در مورد درگذشت ابراهیم آشتیانی اظهار داشت: باید به جامعه فوتبال، هواداران پرسپولیس و خانواده آشتیانی این ضایعه را تسلیت بگویم. امیدوارم که دیگر در فوتبال ایران غم نبینیم.

 

وی در واکنش به اینکه مرحوم ابراهیم آشتیانی در مصاحبه‌ای گفته بود بنگر یک پرسپولیسی واقعی است، خاطرنشان کرد: آقای آشتیانی همیشه به من لطف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم وقتی خودم را می‌دید از من تعریف می‌‌کرد هم وقتی پیشش نبودم به من لطف داشت. آشتیانی بر خلاف خیلی‌ها دو رو نبود. امیدوارم مراسم این مرد بزرگ طوری برگزار شود که بتوانیم در آن حضور داشته باشیم.

 

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی 85 تهران که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود هم گفت: من پرسپولیسی هستم و دوست دارم که پرسپولیس برنده بازی باشد.

 

بنگر در مورد اینکه خیلی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند جای او در دربی خالی است، اظهار داشت: هواداران به من لطف دارند، همانطور که گفتم امیدوارم پرسپولیس دربی را ببرد.

 

وی درباره اینکه یکی از معروف‌ترین صحنه‌های دربی پاره شدن پیراهن او توسط جواد نکونام است، اظهار داشت: در آن صحنه نکونام روی من پنالتی انجام داد اما داور نگرفت. آن زمان هم نکونام بزرگ فوتبال ما بود و نمی‌شد اعتراض کرد.

 

مدافع پیشین پرسپولیس در واکنش به کری خوانی حنیف عمران‌زاده برای پرسپولیسی‌ها و اینکه گفته کسی پیروزی 6 گله پرسپولیس را در سال 52 یادش نیست، گفت: حنیف عمران‌زاده عزیز! داداش گلم! کسی پیروزی 6 تایی‌ها را یادش نیست ولی در بازی که استقلال 4 گل خورد را هم من بودم، هم تو.

 

میزان

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • برنده محکمه انصاف در پرسپولیس
  • پیش‌بینی سردار آزمون از شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت