Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ می‌گوید داربی استقلال و پرسپولیس هیچ فرقی با بازی های دیگر ندارد.

به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند درباره برگزاری داربی ۸۵ پایتخت اظهار کرد: داربی هم دیداری است مانند بازی‌های دیگر، البته شرایط خاص خود را دارد. ما در چند استان داربی‌های مختلف داریم. حساس‌ترین بازی، داربی تهران است و تماشاگران ویژه‌ای از سراسر کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم داربی ۸۵ هم مانند بازی پارسال جذاب باشد و هوادران زیادی را جذب کند.

او در پاسخ به این سوال که بلیت‌فروشی داربی بر عهده شرکت برهان مبین است یا باشگاه‌ها گفت: برهان مبین بلیت‌فروشی را بر عهده ندارد و  این موضوع بر عهده باشگاه است.

رییس سازمان لیگ درباره این که این شرکت تهدید به شکایت از سازمان لیگ کرده است گفت: این حق قانونی آنها است و نمی‌توانیم جلوی کسی را بگیریم که شکایت نکند. الان بلیت‌فروشی بر عهده باشگاه‌ها است. باشگاه می‌تواند با هر شرکتی که می‌خواهد قرارداد ببندد. ما الان این کار را بر عهده باشگاه‌ها گذاشته‌ایم. برهان مبین می‌گوید چرا به باشگاه‌ها دادیم ولی ما هم مدارک خودمان را داریم.

او گفت: داربی پخش می‌شود ولی ما از ورود دوربین‌هایی که محتوا تولید می‌کنند جلوگیری می‌کنیم. صدا و سیما حاضر به توافق نیست و مبلغی نمی‌دهد. ۷۰ درصد بدهی باشگاه‌ها به خاطر پرداخت نشدن حق پخش است. در دنیا هم ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها از حق پخش است. داربی زنده پخش می‌شود ولی در سراسر کشور از ورود دوربین‌های تولید محتوا جلوگیری می‌کنیم. ما به همین خاطر در AFC هم به مشکل خوردیم.

بهاروند با بیان این که هنوز ابلاغیه کمیته اخلاق برای جلوگیری از بازی محسن مسلمان و وریا غفوری به سازمان لیگ نرسیده گفت: هنوز هیچ دستوری برای جلوگیری از بازی این دو نفر دریافت نکرده‌ایم. این دو بازیکن می‌توانند بازی کنند. دبیر کل فدراسیون فوتبال چیزی برای ما ارسال نکرده است. تورک به دبیرکل فرستاده ولی دبیر کل به ما نفرستاده است. اگر دبیر کل ارجاع ندهد می‌توانند بازی کنند. اگر صبح بازی هم ابلاغ کند، نمی‌توانند به میدان بروند.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو
  • ابلاغ ضابطه ثبت فرآورده‌های بافت، سلول و ژن درمانی