Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه استان مرکزی در بسیاری از شاخص های تخصیص اعتبار در کشور عقب ماندگی دارد گفت:شاخص اعتبارات تخصیص یافته در استان نسبت به استان های هم طرازش اصلا قابل مقایسه نیست و این مشکل بیش از یک دهه وجود داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سید علی آقا زاده استاندار مرکزی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان گفت: جلسه شورای اداری استان به منظور دیدار با مسئولین استانی تشکیل شده است تا در همین جلسه با مسئولین آشنا شویم و از دید و بازدیدهای جداگانه جلوگیری کنیم و مسئولین زمان بیشتری را برای انجام وظایفشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور و استان حساس است اظهار کرد: باید به دور از پرداختن به مباحث حاشیه ای و بهانه جویی ها خدمت به مردم و انجام وظایف را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز اکثر خانواده ها با بیکاری و عدم امنیت شغلی رو به رو هستند افزود: باید به گونه ای وظایف خودمان را انجام دهیم که روحیه خانواده ها را برای کار و تلاش بیشتر بالا ببریم نه اینکه با انجام کارهای حاشیه ای مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه نحوه عملکرد و مدیریت مدیران در جلب اعتماد مردم موثر است ادامه داد: مدیران باید با پاک دستی و انجام خدمت صادقانه بدون منت و با ساده زیستی و سبک زندگی منطبق با انقلاب اسلامی مردم را در کنار خودشان داشته باشند.

آقازاده اظهار کرد: هر مدیری که در استان با این شرایط نمی تواند فعالیت کند می تواند محترمانه کنار برود و فضا را برای خدمت فرد دیگر باز کند.

وی اضافه کرد: مدیری موفق خواهد بود که بتواند با مدیریت درست منابع موجود، رضایت مندی حداکثری مردم را فراهم کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در آستانه تدوین بودجه سال ۹۷ کشور هستیم گفت: مدیران باید حداکثر تلاش خود را در یک ماه اخیر داشته باشند تا بتوانند سهم دستگاه متبوعشان را از اعتبارات افزایش دهند.

آقا زاده با تاکید بر اینکه استان مرکزی در بسیاری از شاخص های تخصیص اعتبار در کشور عقب است بیان کرد: شاخص اعتبارات تخصیص یافته در استان مرکزی نسبت به استان های هم طرازش اصلا قابل مقایسه نیست و این مشکل بیش از یک دهه وجود داشته است.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه ها باید ظرف دو هفته آینده با مذاکراتی که با سازمان های مرکزی خود در تهران انجام می دهند اعتبارات دستگاه تحت مدیریتشان را افزایش دهند و به استانداری ابلاغ کنند.

وضعیت اعتبارات جاری مطلوب نیست/در پرداخت حقوق با مشکل جدی مواجه می شویم

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه وضعیت اعتبارات جاری استان اصلا مطلوب نیست ادامه داد: اگر شرایط به همین نحو باشد احتمالا در پرداخت حقوق با مشکل جدی روبه رو خواهیم شد.

آقا زاد اظهار کرد: در مهرماه امسال تنها یک سوم از اعتبارات جاری استان تخصیص داده شده است و لزوم صرفه جویی در هزینه های جاری باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری جلسات تشریفاتی، بی خاصیت و بدون نتیجه مخالف هستم بیان کرد: باید جلسات را به گونه ای برگزار کنیم که دارای نتایج مشخص و با کمترین مشکل برای ارباب رجوع باشد.

مدیران استان اجازه تحصیل همزمان با زمان تصدی مدیریتشان را ندارند

استاندار مرکزی تحصیل همزمان مدیران در حین زمان مدیریتشان را استفاده از امتیازات مدیریتی عنوان کرد و گفت: مدیران استان اجازه تحصیل همزمان با مدیریت را از این پس در استان ندارند.

همه مدیران استان باید به همراه خانواده در محل خدمتشان حضور داشته باشند

آقازاده خاطرنشان کرد:همچنین کلیه مدیران و معاونین و فرماندارن باید در محل خدمت خودشان با خانواده سکونت داشته باشند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که مدیری در محل فعالیتش سکونت نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 6086379

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد