Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی برنقش پررنگ دفاتر خدمات مسافرتی استان در جذب گردشگر برای رویداد «تبریز 2018» تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد صادق پورمهدی» در نشست بررسی راهکارهای تسهیل تورهای ورودی با حضور مسئولان ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی تبریز۲۰۱۸ و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: تبریز 2018 ظرفیت بی‌نظیر در حوزه توسعه گردشگری استان بشمار می‌رود که باید به شکل مطلوب از این ظرفیت بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هدف از رویداد تبریز 2018 جذب گردشگر برای این رویداد است و اقتصاد در عصر حاضر اقتصاد سبز و پویاست، در همین راستا هر چقدر بتوانیم اقتصاد گردشگری را رونق بخشیم آن را پربارتر کنیم، در این حوزه موفق‌تر خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: دفاترخدمات مسافرتی به‌عنوان واسطه میان عرضه‌کننده و متقاضی نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایفا می‌کنند.

پورمهدی افزود: باید بخش خصوصی و دفاتر خدمات مسافرتی استان به‌صورت جدی وارد میدان شوند و با همکاری مسئولان دولتی راه را برای ورود گردشگران هموارتر کنند و از طرفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند با انجام برنامه‌ریزی، ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر در راستای جذب گردشگران فعالیت کنند.

وی یادآور شد: مشکلات گردشگران ورودی از زمان حضور در فرودگاه کاملاً احصا و از طریق مدیران دفاتر خدمات مسافرتی جمع‌آوری شده است و در تلاشیم بتوانیم با حل مشکلات موجود زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

 شادی نیا اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه