Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:35:54 GMT

انتقاد به انتخاب مربی اخراجی راه آهن

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۰۵۷۴

انتقاد به انتخاب مربی اخراجی راه آهن

تبریز - با وجود اعلام نام دو مربی بومی به عنوان سکاندار هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز، گزینه سرمربیگری این تیم هنوز نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از حسین خطیبی و سیروس دینمحمدی به عنوان دو گزینه نهایی مطرح شده برای هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز یاد شده و حالا گفته می شود سیروس دینمحمدی گزینه اصلی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز است؛ گزینه ای که چند هفته پیش از تیم قعر جدولی راه آهن تهران برکنار شد و بعد از آن نتوانست در کادرفنی استقلال نیز جایی داشته باشد، گزینه ای که اکنون با مخالفت و انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و هواداران فوتبال تبریز مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط فعلی، این نیاز مهم کاملا احساس می شود که با ورود اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار تبریز به موضوع، تصمیمات معقولانه ای در سازمان ورزش شهرداری تبریز اتخاذ شود و البته احتمال آن نیز بسیار زیاد است.

در این راستا شنیده می شود که نه تنها دینمحمدی از نیمکت شهرداری دور خواهد شد، بلکه به احتمال زیاد در راس مدیریت این سازمان نیز پس از سالها تغییراتی اعمال خواهد شد، تغییری که دوستداران ورزش تبریز چندی است منتظر آن هستند تا خون تازه ای در رگ ورزش شهروندی و همگانی و حتی قهرمانی این شهر جریان پیدا کند.

اتفاقات رخ داده در تیم فوتبال شهرداری تبریز در سال های اخیر که تاریک ترین بخش آن، اثبات تبانی دو فصل پیش و سقوط به دسته دوم کشور و محرومیت چند عضو این تیم و نیز صرف میلیاردها تومان برای خرید بازیکن و مربی غیر بومی است، از جمله مواردی است که می تواند مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز قرار گرفته و روند تصمیم گیری آنها را ساده تر کند.

دوستداران فوتبال تبریز اکنون منتظر یک تصمیم سازنده و متحول کننده برای سازمان ورزش شهرداری تبریز و تیم فوتبال شهرداری هستند و امیدوارند که این تصمیم از سوی مسئولان شهری قبل از اینکه زیان های دیگری به ورزش شهر برسد، اتخاذ شود.

 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی