Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@02:44:55 GMT

حرف‌های عجیب جرج کلونی درباره فساد جنسی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۱۰۱۱

خرداد: روز گذشته مت دیمون و جرج کلونی میهمان برنامه «صبح بخیر آمریکا» بودند و در آن باز صحبت‌هایی علیه وینشتاین به زبان آوردند.
 
به گزارش خرداد از تسنیم، بعد از رسانه ای شدن رسوایی اخلاقی هاروی وینشتاین این مغلو مشهور هالیوود همه چیزش را از دست داد. همسرش او را ترک کرد. از شرکتی که خودش آن را تاسیس کرده بود اخراج شد و آکادمی هم لغو عضویت او در این مجمع را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر این که رفقای گرمابه و گلستان دیروز هم همگی هر روز علیهش مصاحبه می کنند. از کویینتین تارانتینو که تمام فیلم هایش را با وینشتاین ساخته بود و از رفاقت با او اعلام پشیمانی کرد بگیرید تا چهره هایی مثل مت دیمون و جورج کلونی که روز گذشته برای چندمین بار علیه تهیه کننده «شکسپیر عاشق» به صحبت پرداختند.
 
روز گذشته مت دیمون و جورج کلونی به عنوان بازیگر و کارگردان فیلم «سابربیکان» میهمان برنامه «صبح بخیر آمریکا» بودند تا درباره اثر جدیدشان صحبت کنند. اما این دو چهره سرشناس هالیوودی وقت را غنیمت دانستند و دوباره به صحبت علیه وینشتاین مشغول شدند.  مت دیمون می گوید: «شما فقط باید 5 دقیقه با وینشتاین وقت می گذراندید تا متوجه می شدید او یک قلدر است.»  بازیگر مجموعه «بورن» در دفاع از خودش که با این تهیه کننده نام آشنا کار کرده می گوید: «کسانی که برای او کار می کردند این ذهنیت را داشتند که می خواهم فیلم خوب بسازم. میراماکس (کمپانی سابق وینشتاین) دقیقا همان جایی بود که در دهه 90 آثار بزرگ ساخته می شد.»  او ادامه می دهد: «وقتی مردم می گویند: «همه می دانستند!» بله! من هم می دانستم او یک عوضی است. او به آن افتخار می کرد.... من می دانستم که او زنباره است. اما این به من ارتباطی نداشت. من که نمی خواستم با او ازدواج کنم.» دیمون می گوید البته از عمق فاجعه خبر نداشته و حتی ماجرای گویینیت پالترو را هم از زبان بن افلک شنیده. به هر حال از نظر بازیگر فیلم «سابربیکان» پالترو در آن زمان بانوی اول میراماکس بود و در جوامع عمومی با وی بسیار محترمانه برخورد می شد.  
جورج کلونی هم در برنامه روز گذشته عنوان کرد که خشم او از این که یک سوء استفاده گر جنسی در ملا عام زنان را با ارعاب و تطمیع ساکت می کرده چیزی بیشتر از یک عصبانیت ساده است. او می گوید حتما باید وینشتاین به سزای عملش برسد تا زنان از این که جلو بیایند و این رازهای افشا نشدنی را افشا کنند نترسند.
 
گفتنی است جورج کلونی «اعترافات یک ذهن خطرناک» را با پول کمپانی مراماکس و برادران وینشتاین کارگردانی کرده است. برچسب ها: جرج کلونی ، فساد جنسی ، رسوایی اخلاقی ، هالیوود

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت عضو شورای شهر باغستان شهریار، اظهار داشت: این عضو شورا به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده عضو شورا ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دستگیری سارق مامورنما با 8 فقره اخاذی در مشهد

دادستان شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر