Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز اکبری در گفتگو با امتداد نیوز، اظهار داشت: تمهیدات و آمادگی لازم برای استقبال از زائران را داریم و از از پنجم آبان ماه مرز خسروی به روی زائران هفت استان کشور باز خواهد شد تا از این مرز عازم کربلای معلی شوند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر زائر از مرز خسروی تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده سازی پارکینگ با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار خودرو در قصرشیرین خبر داد و گفت: پارکینگ ۱۵ هکتاری برای اتوبوسها آماده شده است.

اکبری اظهار داشت: عملیات بهسازی، روکش و ترمیم نیز به طور شبانه روزی انجام می شود.

 وی گفت: با طرفین عراقی نیز دیدارهای مختلفی صورت گرفته و تفاهم نامه های مختلفی برای خدمت رسانی بیشتر به زائران منعقد شده است.

true برچسب ها : اربعین 96 زائران اربعین فرمانداری قصر شیرین مرز خسروی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند را ۹۷۰ نفر اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا حاجی‌علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آنها از 13 تا 24 اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پروازهای حج تمتع خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود 970 نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر 40 تا 42 میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست. 

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پروازهای ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

آغاز اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت

به گزارش تسنیم، در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از 5 هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند