Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@11:50:23 GMT

زندگی بسیار عجیب این مرد سه پا!! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۱۸۵۱

زندگی بسیار عجیب این مرد سه پا!! +تصاویر

فرانچسکو لنتینی در سال ۱۸۸۹ در خانواده ای ۱۳ نفره به دنیا آمد.او فرزند دوازدهم بود. هنگام تولد بدن او بسیار عجیب بود, او دارای دو پای بزرگ بود ویک پای کوچک پشت رانش که بعد ها رشد کرد و به پای سومش تبدیل شد.

به گزارش شریان نیوز،فرانچسکو لنتینی در سال ۱۸۸۹ در خانواده ای ۱۳ نفره به دنیا آمد.او فرزند دوازدهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام تولد بدن او بسیار عجیب بود, او دارای دو پای بزرگ بود ویک پای کوچک پشت رانش که بعد ها رشد کرد و به پای سومش تبدیل شد.او به طورغیر طبیعی دو اندام تناسلی داشت.

دانشمندان فکر می کنند که قرار بود این فرد دوقولو باشد ولی این فرآیند در شکم مادرش به دلایلی ناقص رخ داده و باعث این اتفاق شده است. پدر و مادرش او را نپذیرفتند و عمه اش به ناچار اورا پذیرفت ولی پس از مدتی او را به خانه معلولین انتقال داده شد. در خانه معلولین او یاد گرفت را برود, قدم بزند و حتی اسکیت سواری کند.

در سن ۸ سالگی از ایتالیا به امریکا مهاجرت کرد و در سیرک مشغول به کار شد.او حتی فوتبال هم بازی می کرد و همه بازیکن سه پا به او لقب داده بودند. بعد از مدتی با ترزا موری ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند شد.بالاخره در سن ۷۷ سالگی در گذشت.

منبع:ایران ناز

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی درباره تربیت فرزندان گفت: آشنایی با احکام و مفاهیم اسلامی همانند ذکر و نام خداوند، نماز و روزه و ... باید از زمانی که کودک سه ساله می‌شود به مرور به کودک گفته شود تا درون کوک نهادینه شده و درک آن آسانتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور